sâmbătă, 25 februarie 2017

Birou, papetrie si birotica

Birou, papetrie si birotica

Sa lucrez intr-un birou a fost decizia mea. A fost primul job din viata mea. Acesta e si momentul in care am laminatoare de la Zenon.
venit pentru prima data in contact cu aparatura si accesoriile necesare unui birou precum aceste minunate




La primul meu job din viata mi-am zis ca voi munci din placere, ca ma voi bucura de experiente noi si, de ce nu, de un venit pe masura. Dar, stiti vorba aceea ca: "socoteala de acasa nu se potriveste cu cea din târg" si dupa primul job din viata mea, la un an de munca, a trebuit sa renunt. Multi dintre voi o sa va intrebati de ce? Dar, nu asta-i subiectul postari de azi.
Tema e legata de birotica si aparatura pentru birou, iar pe site-ul zenon.ro, ai tot ceea ce iti e necesar la birou. De la capsatoare si perforatoare pana la mape de birou. Aparatura de birou, accesoriile de birou, instrumentele de scris, cartusele si tonerele, etc...toate sunt prezente pe site-ul respectiv.


De ce sa alegeti si voi ZENON?

1. Pentru ca la Zenon ai tot ceea ce iti trebuie in munca de la birou. Experienta celor de la Zenon, in birotica si papetarie, iti va usura sederea la birou.
2. Toate comenziile facute pe site pana in ora 17 se livreaza a 2-a zi.
3. Preturile sunt foarte accesibile, site-ul merge bine...

Spuneam ca nu doresc sa vorbesc despre motivele renuntari, la primul meu job, dar pot sa spun ca biroul, avea tot ceea ce e necesar pentru desfasurarea unei bune activitati.


Recomandarea mea, pentru toti cei care au nevoie de consumabile pentru birou, este sa intre pe site-ul de care am amintit!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu