vineri, 11 noiembrie 2016

Ce avantaje ar fi?

Am in plan sa fac un site de anunturi. Ideea e ca vreau sa fie nisat, nu anunturi generaliste... Si chiar cred ca ar avea succes, pentru ca nu exista momentan la noi in tara, asa ceva!
Problema e ca am eterna temere a incepatorului: "Daca imi fura cineva ideea?". Ma refer la site-urile mari, gen Olx, care poate foarte usor sa introduca si tematica site-ului pe care vreau sa-l creez, sau poate altcineva cu mai multe resurse sa vina din spate si sa acapareze piata... Se observa clar ca pe nisa anunturilor fac profit doar jucatorii mari, care investesc mult in promovare si site.


M-am gandit daca nu cumva m-ar ajuta sa trec site-ul pe o firma, asta si in vederea unei eventuale vanzari a lui, daca totul merge bine si voi dori la un moment dat sa il vand. Doar ca nu stiu exact care e procedura de a trece un site pe o firma.. avand in vedere ca nu am nici firma momentan... M-ati putea ajuta cu mai multe detalii?

De asemenea, credeti ca ar fi mai indicat sa incep simplu, si sa vad cum decurg lucrurile, existand posibilitatea de a-l trece pe o firma mai tarziu (exista aceasta posibilitate?), sau il pot vinde si ca detinator persoana fizica?

M-ar ajuta la ceva daca il trec pe o firma, vizavi de a impiedica pe altii sa "fure" conceptul, sau nu are nici o legatura?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu