joi, 14 iulie 2016

Vacante ieftine in Turcia

Vacante ieftine in Turcia


Este pe bune. Titlul pe care l-am scris pentru acest articol mi-a venit dupa ce in ultimele zile am observat mai multe oferte prin online. Dupa debutul acestei veri nebune, aveam impresia ca nu voi apuva vacanta)...dar lucrurile nu stau chiar asa, am "scapat" munca si ma gandeam sa caut ceva, oferte de vacante in Turcia. Da!!! Stiu, multi cred vacanta prea scumpa, dar nu-i chiar asa.

Eu tot timpul ma gandesc la o vacanta. Undeva, o vacanta. Si, normal ca am apelat la internet pentru a vizualiza ofertele de vacante ieftine in Turcia. Ca dehh…unde in alta parte este mai usor, decat pe net!:)

In cautarile mele am dat de ofertele de pe site-ul www.geniustravel.ro. Nu-i o noutate pentru mine acest site sau mai bine zis aceasta agentie de turism. mai navigasem pe site, pentru a compara ofertele lor cu ale altor agentii de turism prezente in online.

Din multimea de oferte pentru vacanta in Turcia, am ales sa va prezint: Hotel Royal Adam & Eve


Avantaje:
1. Centru Spa, Relaxare si Wellness
2  Activitati sportive: sporturi nautice, carting, tenis, teren de squash...
3  Divertisment pentru adulti si copii

In hotel se vorbeste engleza, germana si turca.


Hotelul Royal Adam - Eve este situat pe malul marii, la aproximativ 45 km de binecunoscutul oras Antalya si la 1 Km de statiunea Belek Pana la primul aeroport sunt aproximativ 35 km.
Printre alte facilitati, va mentionez restaurantul principal si alte 7 restaurante a la carte, cu bucatarie turcesca, mexicana si italieneasca. In aceste restaurante se poate servi: sushi, mancaruri cu specific pescaresc si teppenyaki.


Avantajele oferite de Genius Travel:

-reduceri importante la pachetele: last minute, all inclusive si early booking;
-pentru un sejur in Turcia exista pachete cu obiective turistice importante;
-plata in rate prin: Star BT, Card Avantaj sau Unicredit Tiriac.


Din blogosfera romaneasca va doresc o vacanta 2016, ieftina!:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu