vineri, 1 iulie 2016

Comunicat de presa: HEINEKEN Romania

Comunicat de presa: 

Ne bucuram sa va anuntam ca, in 2015, HEINEKEN Romania a continuat sa isi imbunatateasca rezultatele in cadrul agendei de sustenabilitate "Brewing a Better World”, facand progrese importante pe intregul lant valoric "de la orz, la bar".
„In 2015, prin rezultatele din agenda Brewing a Better World, am demonstrat din nou ca HEINEKEN are un impact pozitiv atat in Romania, cat si la nivel global. Am continuat sa investim in programe reper la nivel national, de promovare a consumului responsabil de alcool. Totodata, am redus consumul de apa si de emisii de CO2 si am sustinut dezvoltarea comunitatilor in care ne derulam activitatea”, spune Onno Rombouts, Managing Director HEINEKEN Romania.


Va invitam sa decoperiti toate informatiile privind reperele cheie ale agendei de sustanabilitate HEINEKEN in comunicatul de presa atasat, precum si din infografic. In plus, pe site puteti gasi toate rezultatele raportului, accesand link-ul acesta (http://www.heinekenromania.ro/)

De asemenea, va invitam sa vizionati, un material video (http://www.heinekenromania.ro/media/sustainability-video) realizat despre reusitele noastre pe zona de sustenabilitate pe 2015, impreuna cu superstarul olandez Kevin “Blaxstar” de Randamie, care spune povestea din spatele strategiei HEINEKEN “Brewing a Better World”.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu