luni, 16 mai 2016

Importanta diacriticelor

Importanta diacriticelor


Salutare, am analizat si eu in trecut acest aspect si va recomand sa nu folositi diacritice daca puneti accent pe SEO, au mai fost discutii pe subiectul asta pe diferite forum-uri. Daca ar fi sa te iei dupa un top din fiecare categorie/nisa si sa faci un clasament, o sa vezi ca site-urile fara diacritice conduc detasat. Parerea mea, un site cu diacritice se preteaza pentru nisa juridic, medicina etc, unde nu prea se potriveste sa rastalmacesti sensul cuvintelor.



Intrebarea este, cand cauti pe google, folosesti diacritice sau nu? De ce nu am scris si eu postarea cu diacritice?

De obicei cei care scriu cu ele scriu peste tot din obisnuinta. Pe mine unul ma ajutat scrierea articolelor fara diacritice, avand doua bloguri, unul pe care scriu cu diacritice, foarte rar, iar unul fara. Deoc! Cel fara diacritice e clasat mult mai bine pe google pe anumite cuvinte cheie, decat cel cu diacritice. Ambele bloguri sunt cam pe aceiasi nisa.

E o parere, desigur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu