luni, 14 martie 2016

Nu mananc inainte de culcare

Nu-mi place sa maninc seara inainte de culcare, ora mea de somn fiind in jur de 11...11.30. De cind ma stiu, ma culc dupa culcatul gainilor, dar nu cumva sa ma prinda miezul noptii treaz. Devin irascibil. Ieri, orarul meu a deviat un pic si la ora 8:30 m-a apucat foamea. Mi-am luat o salata plictisitoare, cu un nume ca de medicament, cica detox salad. Dupa ce am rumegat toate frunzele alea seci si fara gust, m-am dus nervoas la o patiserie greceasca si mi-am luat o placinta frumoasa cu brinza si spanac.
Apoi am sarit pe punga cu biscuiti si am golit fructiera in care zaceau doua banane din Colombia. Si chiar inainte sa intru in pat, mi-am amintit ca am un borcan cu nutella. Iar cind e vorba de crema asta, nu ma pot opri doar la o lingurita. Era ora 11 pm si eu eram cu gura in borcanul cu nutella. Cum ziceam, nu maninc inainte de culcare. M-am zvircolit toata noaptea. M-am trezit greoai, indispus si am sarit direct in adidasi...

PS. Toata ziua am fost iritat, asa se intampla cand ma abat de la rutina si disciplina mea.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu