miercuri, 16 martie 2016

Dezideratul obsesiv

In virtutea dezideratului obsesiv, al unui individ: Vreau guvernul meu, premierul meu, parlamentul meu, primarul meu fiind calarasean de vreo 3 generatii, mi-am castigat dreptul de a spune: asta-i orasul meu si nu vreau guvernul tau, premierul tau, parlamentul tau, primarul tau ! Asadar, in orasul meu, binecuvantat de Dumnezeu, azi e mai putin soare, dar multi pescarusi pe Dunare ! Deci, sunt ai mei si nu va dau voie sa-i vindeti cum ati facut cu lemnul din padure!




PS. Inteleg ca PNL, partidul mutantului de la Cotroceni, vrea puterea cu orice preț si tind sa cred ca o va castiga, pentru ca asa sunt facute jocurile de catre neo-securiști, si nu uitati au interes PNL cât si presedintele, adica cuibul de infractori protejati si infractorul de la Cotroceni, de altfel dovedit de instanta de la Brasov.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu