miercuri, 10 februarie 2016

Rochii, pentru evenimente speciale

Rochii de ocazie, rochii de seara, Depochic



Azi, am cautat pana am descoperit un site de rochii (Depochic, rochii de ocazie aici). Pe site am vazut cateva modele de "rochii de seara" ce ar putea sa le bucure pe fete, pretul fiind mai mult decat avantajos. Dupa ce am navigat prin diferitele categorii am vazut si mai multe modele de rochii de ocazie, perfecte pentru evenimente si momente mai speciale.
Magazinul online, Depochic, l-am inclus intr-o lista de magazine in asteptare, pentru a vizita si alte site de magazine care ofera aceleasi produse. In final, nu am mai gasit ceva mai convenabil.




Acum, am facut acest lucru deoarece se apropie sfarsitul clasei a 12 a, se va face banchet pentru absolvirea liceului cu petrecere si... a mea nepoata, e in aceasta situatie. Deci, am vrut sa fiu de folos.
In general, banchetele au loc in luna mai, cel putin asa stiu eu, iar pana atunci nu mai e mult. Asa s-a intamplat si cand am terminat eu liceul.


Fac o paranteza sa va spun ca mie nu prea imi plac petrecerile, dar niciodata o distractie nu strica. Imi amintesc cu draga de banchet, spre exemplu, mai ales daca ma gandesc la moda din acele vremuri si cat de greu se gasea imbracamintea.

Rochii, pentru evenimente speciale

Inchei paranteza si revin la rochii de seara si rochii de ocazie de la Depochic gandindu-ma, ca recomandarea mea va fi de folos. Pentru oricare eveniment doamnele si domnisoarele trebuie sa aleaga o tinuta eleganta. Pentru noi, barbati e mult mai simplu. Eu, spre exemplu aleg intotdeauna o vestimentatie lejera si in plus, ma hotarasc foarte repede, atunci cand decid sa merg la un eveniment. In schimb, stiu cat de greu e pentru fete sa aleaga tinuta cu care va merge la un eveniment. De aici rezulta si goana prin magazine a lor.

Am citit un articol pe un blog in care autoarea spunea ca pentru un eveniment special, la care va participa, se va imbraca cu o rochie ca cea de pe magazinul online Depochic.
Depochic, este un magazin online foarte cautat, din ceea ce am dedus. Sa fie asta si datorita reducerile din aceasta perioada. La rochia atasata acestui articol, reducerea e de 50 la suta.

In concluzie, link-ul acestui magazin il voi trimite si nepoatei, de care va spuneam.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu