vineri, 19 februarie 2016

Produs naturist. Ceai verde la oferta.


Produs naturist. Ceai verde la oferta.


Sapatamana aceasta am primit pe adresa personala de e-mail o oferta de ceai verde bio pliculete sau cutie ! In acea oferta eram anuntat ca, coletul se poate expedia printr-o firma de curierat. Banuiesc partenera a magazinului din online ce are ca obiect de activitate vanzare de ceai, ceai verde,  dar si a altor produse cum ar fi cosmetice cu ceai verde.
Cum nu aveam cunostinte legate nici de persoana care imi expedia oferta, dar nici de partalul respectiv, am inceput navigarea in online sa vad despre ce e vorba, pana la urma.


Si cautarea a fost destul de usoara gasind pe net  persoana  exista si, portalul, magazinul online, de asemenea si colaboreaza cu respectiva firma de curierat, asa ca am acceptat sa ma las surprinsa, de minunatele efecte benefice ale ceaiului verde. .



Ieri, pe la pranz a sosit coletul. Era foarte frumos ambalat, m-a cucerit din prima secunda. Putea sa contina orice, asa de mult mi-a placut acel saculet din panza care mai era legat si cu o fundita verde, stampilat cu  denumirea: Ceai verde cu menta 60g, Solaris. Surpriza a fost una si mai placuta dupa ce l-am desfacut.
Coletul este de la Bioportal, magazin online de la care eu am mai cumparat in trecut. Asa se explica si e-mailul primit. Aveau adresa mea in agenda lor.

Ceainic pentru ceai verde

Asa ca urmatoarea comanda o voi face pe niste produse destinate detoxifierii organismului tot de pe site-ul lor, ca deh ...pe langa pret mi-a placut cum ambaleaza produsele si rapiditatea cu care sunt livrate de catre firma de curierat. Cred ca acelo curier a facut mult sport, de s-a miscat asa de repede!


Si, daca tot v-am spus de urmatoarea comanda, pe viitor sunt interesata si de un ceainic sa-ti faci singur acasa ceai verde  . Daca tot sunt consumator de ceai un ceainic special este mai mult decat necesar. Apropo voi faceti ceaiul intr-un ceainic special, ca cel din FOTOGRAFIA atasata de mine?


Concluzia, mi-am facut un ceai bestial, m-am asezat in fata monitorului si citesc un articol despre sport si viata sanatoasa. Ca doar sportul are beneficii reale aspra starii noastre de sanatate.


PS. Aviz amatorilor si amatoarelor :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu