sâmbătă, 27 februarie 2016

Pe facebook is single!

Pe facebook is single!

Hmm, ia sa verificam-testam ce reactii (trairi) ar putea sa apara la un astfel de status, reactii reprezentate de cei patru maimutoi pe care tocmai i-am descoperit, inventati de cine altcineva daca nu de Zuckerberg care, se pare, nu are alta treaba de facut, decat sa ne tina ocupati cu fandoseli. A desenat chiar si o inima roz bombon, sa ne declaram dragostea, simpatia.
Dar cat i-am mai cautat pe maimutoii aia, indata ce i-am zarit pentru prima oara la cineva pe pagina! Nu intelegeam de unde naiba au aparut si unde sa-i gasesc. Asadar, ce atata like si comment? Sa reactionam!

PS: Mi-ar fi placut si un maimutoi care sa exprime starea, gen: mi se rupe!

2 comentarii:

  1. Eu nu pot folosi decat eternul like... Nu ma dumiresc cum ii activez pe noi-venitii pe plantatie

    RăspundețiȘtergere
  2. Perfect cocoțat în anul maimuței de foc

    RăspundețiȘtergere