marți, 12 ianuarie 2016

Mobilier de casa, de calitate

                                        Mobilier de casa, de calitate de la arta-mobilei.ro     






Mobila, din experienta mea va spun ca este cel mai important element de design atat in locuinta in care locuim cat si intr-un birou in care ne desfasuram activitatea de zi cu zi. Mobila iti poate decora atat casa in care locuiesti, cat si spatiul in care lucrezi, fiind multiple feluri de mobila, dupa placul fiecaruia. Mobila pe langa faptul ca este un element de design, mai este si utila. Ar fi extrem de ciudat ca la biroul in care iti desfasori activitatea, sa nu ai mobila. Ganditi-va cum ar fi...

Cu putina imaginatie se poate aranja un birou dupa gustul fiecaruia. Nu trebuie acum sa ne imaginam elemente de lux ale mobilierului. Eu, sunt adeptul mobilei simple, fie ca e vorba de mobila din locuinta, fie ca este vorba de mobilierul din birou...
Acum, gustul meu nu trebuie sa fie pe placul tuturor, mobila ieftina poate sa nu fie agreata de toata lumea, ca urmarea fiecare isi alege mobila dupa gustul lui, pentru ca e o investitie destul de importanta. Mobila nu cumperi in fiecare an. Indiferent de bugetul de care dispunem, nu o sa cumparam mobila, pe care dupa o perioada foarte scurta, s-o schimbam.
In opinia mea, mobila schimba estetica unei incaperi. Pentru mine este placut sa vad o camera sau un birou deosebit, a carui mobila este in niste culori calde, primitoare.

Mobilier de casa si de calitate

Sa va dau doua exemple in sensul acesta:

1. Printre elementele de mobilier importante dintr-un birou sunt si scaunele. Un scaun trebuie sa fie rezistent si practic. Sa ofere confort pentru multele ore petrecute la birou. Cand cumparam un scaun pentru birou criteriul principal ar trebui sa fie materialul si culoarea, care trebuie sa se asorteze cu biroul. Apoi vin inaltimea si modul in care poate fi reglat. Daca noi suntem beneficiari acelui scaun, este clar ca il luam in functie de corpul nostru. Daca sunt pentru o firma cel mai bine este sa fie reglabile...pentru a fi comode tuturor angajatilor...

2. Al doilea element, biroul propriu-zis! Acea masa speciala! Sa zicem ca e vorba de un birou unde vreti sa asezati un calculator sau laptop. Personal am vazut birouri destul de inalte si, incomode, in opinia mea. Am mai vazut si acea masuta pe care se aseaza tastatura, fiind cu mult prea jos. Un birou placut si ieftin nu este automat si comod.
Am vazut, de asemenea, la administratia financiara tastatura pusa direct pe masa, ceea ce, pentru mine era extrem de inestetic. Biroul acela cu siguranta a fost unul ieftin, dar incomod.
Asadar, un birou trebuie sa fie potrivit...

Cu siguranta sunt diverse pareri, ca si gusturi, cand vine vorba de mobilier...important inainte de a lua o decizie este sa ne informam, fie ca-i vorba de mobila din locuinta, fie ca este mobilierul pentru un birou.
Informatia cel mai usor de gasit este in mediul online...asa cum si eu, pentru acest articol, Mobilier de casa de calitate, m-am documentat pe site-ul celor de la ArtaMobilei . Un magazin online cu mobila pe gustul fiecaruia. Mobila fiind una de calitate atat din productia interna cat si din import.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu