luni, 11 ianuarie 2016

Guests posts: rochiile

Rochiile! Intotdeauna sunt un element de design pe care femeile le apreciaza foarte mult. Sunt apreciate deoarece ele ofera fiecarei doamne si domnisoare un plus de stralucire, eleganta si mai ales feminitate. Acum ca se apropie primavara, pot fi alegere potrivita, pentru acele doamne sau domnisoare, care poarta rochi de seara rosii.

Stau si ma gandesc, rasfoind si navigand prin online-ul romanesc dupa idei de cadouri si, revin la magazinele online cu rochii de seara rosii si rochii negre., pentru un guests posts!


De ce fac acest guests posts? Simplu! In primul rand, pentru ca a trecut ceva vreme de cand nu am mai facut asa ceva! Si, in al doilea rand, pentru ca este un site, de fapt un magazin din online, pe care eu l-am descoperit de curand!!  Simplu, nu!... mai ales ca mi-am inceput cautarile uitandu-ma dupa cuvantul: rochii negre.


Asadar, e un site bine ingrijit cu multe produse pentru doamne si domisoare:)…Produsele le gasiti asezate intr-un blogroll, in stanga paginii principale, pe categorii de produse si marimi. Si, desigur …pentru doamne, dar si pentru domnisoare exista o gama diversificata de rochii de seara rosii. Tot acolo gasiti si modalitatea de livrare a comenziilor, fiind vorba de un magazin mare, treaba e destul de serioasa.. Produsele sunt originale si detin certificate de calitate.
Dar, sa revin la site...De la primul click pe care l-am dat, am constatat ca paginile magazinului se incarcau foarte repede. Timpul de incarcare fiind astfel aproape zero! Designul e unul foarte placut, normal fiind un magazin online cu imbracaminte si alte accesorii! Culorile sunt alese cu un gust rafinat!
De preturi nu va zic nici ca-s mari, nici ca-s mici. E bine sa retineti ca sunt preturi de producator si eu, am un principiu. zic asa, la cumparaturi: “ce-i ieftin, e bun pentru reclama ieftina, daca tot cumperi, ia-ti ceva de calitate”
Erau si ceva promotii disponibile, dar timpul meu fiind limitat am trecut peste. Voi, cititori mei, daca aveti timp puteti “vana” promotiile. Si ca sa va fie usor si sa stitii cand au loc, va puteti abona la newsletter..
Sa va mai zic ca daca accesati pagina de contact gasiti datele de identificare ale firmei, adresa de mail, adresa unde isi are locatia firma si un numar de telefon. Asta-i un lucru bun, deoarece stii cine sunt, nu-s tepari! Sunt de incredere! Exista si un formular de contact!

De retinut! Avantajele magazinului online: 1 HelenBoutique, cand faci o comanda esti contactat de o persoana pentru a confirma comanda.
                                                               2. Produsele se livreaza intr-un termen de 2-5 zile lucratoare prin curierat rapid.
                                                               3. Produsele livrate sunt cele din fotografiile de pe site!
Una peste alta magazinul arata bine, poate si din cauza specificului acestuia, acela de a fi un magazin cu produse pentru doamne si domnisoare:)
Din blogosfera romaneasca va doresc un an bun si doritoarelor de rochii negre ce dau o nota de eleganta aparte, nu le ramane decat sa isi aleaga de pe site rochia si marimea potrivita!

Un comentariu:

  1. Promptitudinea celor din mediul online m-a facut sa cumpar de cateva ori diverse profuse. Cu siguranta voi vizita site-ul recomandat, ca doar sunt o iubitoare de rochii...

    RăspundețiȘtergere