marți, 1 decembrie 2015

Laura Chiriac- Romania unita!

Ei si noi! Unii se salveaza, altii cedeaza.. Unii au acces, altii au bariere! Unii isi iau viata in piept, altii iau totul de-a gata! Unii sunt masa de manevra, altii sunt masa critica. Si ei si noi suntem Romani. Avem varste apropiate. Poate am mers chiar la aceleasi scoli! Dar niciodata nu ne-a unit mai mult decat aerul pe care l-am respirat!


Am vrut sa plecam, dar ne-au intors din drum fie boala unui parinte, fie nevoia de a ne proteja fratii mai mici. Ne-am intors! Dar nu ne-am intors sa ne unim! Ci sa-i protejam pe ai nostri! Sa ne crestem fratii, sa cumparam medicamente pentru parinti si bunici. Poate sa ii luam o data in viata in week end la Paris sau la Roma. Inainte sa moara! Romania generatiei mele este Romania zidurilor! Daca ne constientizam ranile, poate vom gasi antidotul! Doar daramarea acestor ziduri ne poate face sa ne simtim cu adevarat uniti!

sursa: Laura Chiriac

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu