joi, 15 octombrie 2015

Nu pic sub scaun de frica!

Se pare ca in ultimele saptamani am intrat din nou in vizorul unora ce se ocupa de activitatea mea pe internet, altfel nu-mi explic cum accesarea facebook-ului, se face atat de greu sau aproape imposibil! Intelegeam sa se intample asta in campania electorala , nu si pe vremuri linistite in care, nu am facut altceva decat sa critic ca tot romanul SRI-ul, DNA-ul, pacaleala asta de PNL si pe seful lor suprem "Numitul" -Cititor de Prompter! 

Eu as zice sa-si vina in fire , ca nu pic sub scaun de frica si nici nu am sa plang la colt de strada de teama serviciilor speciale, servicii ce trebuie sa se ocupe de linistea cetatenilor si nu nelinistirea acestora! Si, nici de pacalici astia de LIBELALI, o sa continui in aceeasi parametri...Nasol, pentru voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu