luni, 5 octombrie 2015

Fii recunoscator ca s-a intamplat

                           Nu plange ca s-a incheiat, ci fii recunoscator ca s-a intamplat.

Nu permite ca suferinta pe care o simti cand se incheie un capitol din viata ta sa umbreasca bucuria pe care ai trait-o pana atunci.
Orice are un inceput, are un cuprins si va avea o incheiere. Sarbatoreste clipele atunci cand esti la inceputul si pe parcursul unui capitol din viata ta, iar atunci cand se incheie, fii recunoscator pentru tot ceea ce ai trait si simtit.

Oare nu ar fi mai bine daca am sarbatori tot ceea ce am trait, atunci cand am trait, decat sa suferim cand se incheie? Daca ne-am trait pe deplin viata, daca ne-am bucurat de relatiile, intamplarile si de oamenii care au facut parte din ea, atunci cand se incheie suntem impliniti si recunoscatori. Insa, din pacate, de multe ori uitam sa traim in prezent si in loc de amintiri, acumulam regrete si neimpliniri.
In anumite culturi, atunci cand moare cineva, oamenii danseaza si canta. Fac asta pentru ca ii sarbatoresc viata celui care a plecat, se bucura pentru el si pentru toate experientele prin care a trecut si ii ureaza calatorie frumoasa mai departe.
Ne este teama de sfarsituri doar atunci cand nu traim prezentul pe de-a-ntregul. Daca nu am lasa "nicio piatra neintoarsa", daca am invata sa traim in prezent, cu bucurie, fara frici si fara limite, am accepta incheierile de capitole cu seninatatea data de firescul lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu