duminică, 12 iulie 2015

Ai grija de dantura ta

                                                                        Ai grija de dantura ta!


Despre problemele pe care le avem noi romanii, cu dantura se vorbeste mult, dar se face prea putin. In opinia mea! este, intr-adevar un subiect prezent si in blogosfera noastra, de aceea am in dorit sa-l abordez si eu.

Asadar, dupa parerea mea, alimentele pe care le conusmam in fiecare zine pot afecta sanatatea dentara. Aceasta ar fi unul dintre motivele pentru care multii romanii au probleme cu dantura. nu neg faptul ca e destul de dificil sa iti mentii sanatatea dentara. Multii mananca in oras, pe la diverse fast food-uri si din aceasta cauza au probleme cu dantura...parodontoza, fiind una din desele probleme intalnite.


Eu, vizitez cabinetul stomatologic, destul de des,iar in ultima vreme am observat ca sunt din ce in ce mai multi pacienti. N-as putea spune cu certitudine ca acele campanii media i-au determinat sa isi ingrijeasca dantura sau pur si simplu e vorba de durerile provocate, din ce in ce mai mult!
Daca, discutam despre preturi, n-as zice ca este unul mic, dar gandindu-ne la sanatatea noastra importanta este lucrarea care o efectueaza dentistul. Multii dintre noi am mers macar odata, la dentist, stiti cat de rau e sa ai probleme cu dinti si sa ai nevoie de niste lucrari mai complexe. CA sa nu amintesc de durerile insuportabile.

Uneori suntem pusi in aceasta situatie si nu avem ce face, trebuie sa suportam consecintele, asa s-a intamplat si cu o persoana pe care am gasit-o intr-o zi in cabinetul stomatologului meu. Pentru ca nu isi ingrijise dantura. situatia ei se agravase si a trebuit sa i se extraga mai multio dinti si masele, de a ajuns in situatia de ai face o placa dentara.

Sunt situatii cand un dinte este atat de afectat incat dentistul nu mai poate sa faca nimic, asadar ca esti nevoit sa apelezi la o extractie, care nu e deloc placuta, dar ce am vazut eu la acea persoana era groaznic.
Nici nu imi place sa merg la dentist, dar o fac, gandindu-ma la ceea ce am vazut, la persoana de care v-am spus.

Asadar, sfatul meu este sa mergeti periodic la medicul stomatolog.

Un articol bine documentat despre primele simptome ale parodontozei, il gasiti accesand acest link ziare.com



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu