duminică, 7 iunie 2015

..."transpoarte gratuite"

 Sună telefonul. Mă uit, număr de București. Răspund.
-Bună ziua, sunt Ixulescu și v-am sunat că dvs. ați câștigat o reducere de 40% la tigaia Multicooker.
-Am câștigat o reducere??-zic io printre dinți. C
-Puteț deveni membru al Clubului de 5 stele, primiț automat cupoane valorice de 40 lei la intrarea in club si de 80 lei la reinnoirea cardului, aveți reduceri exclusive la produsele noastre, cadouri surpriza si participaț automat la concursuri cu premii foarte mari și transpoarte gratuite.

-Transporturi!-zic io.
-Da, aveț transpoarte gratuite dacă cumpăraț...
-Transporturi, repet io, că simțeam cum îmi arde urechea.
-Ah, s-a prins Ixulescu, într-un final, transporturi, mă scuzaț. Și dacă veț cumpăra un bulet, un multicooker și o tigaie, toate în valoare de 899 lei, cu reducerea câștigată dvs. plătiț doar 599 lei.
-Cât ai tu salariul, măi Ixulescule?
-Dar nu salariul meu e important acum, zice el sărind de pe foaie.
-Ai cumpăra tu produsele astea dacă ai avea salariul minim pe economie, adică ăia 899 de lei? Ai da 599 pe tigăile astea?-insist io.
-Nu le-aș cumpăra, că mie nu-mi plac tigăile astea care gătesc singure, io sunt mai oldfaișon, așea, îmi place să gătesc io cu mâna mea, cu tigaie din aia veche, nu cu din astea.
-Mulțumesc, Ixulescule, la revedere!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu