duminică, 14 iunie 2015

Site cu lenjerii

                              Site cu lenjerii de pat

 Intr-un articolul anterior va spuneam eu cum e cu blogul asta ! Si, va povesteam, despre caracterizarile facute. Bun! Pai, ce credeati voi ?... ca m-am intimidat ?! Nu, nici vorba. De ce? Pai! Am primit un cadou! Da, ati citit bine, am primit un cadou !:) Si, nu-i ziua mea! Pur si simplu asa, niste amici plecati de pe aceste meleaguri, s-au gandit, ca daca eu sunt singur si tot am facut niste schimbari prin locuinta, as avea nevoie de ceva nou prin casa, adicaa niste lenjerii de pat de calitate superioara !
 Si, uite asa azi dimineata am primit in dar, cu livrare prin curier, desigur, o lenjerie de pat. Acum ce sa va mai zic, ca surpriza a fost placuta si m-au luat asa pe nepregatite, ca trebuie sa-mi fac ordine ( curatenie) saptamana asta prin dormitor si sa o asez pe pat ! Cam naspa cu ordinea pe la mine, da sunt cam departe, poate i-as invita la o ora de curatenie! Asa va trebuie sa ma descurc singur :( …Si-o sa ma descurc, ca am mai facut de multe ori, chestia cu curatenia.
Cum curiozitatea nu-mi dadea pace am vrut sa ma documentez, sa stiu cat au cheltuit, deh …am ajuns pe site cu oferte de lenjerii . Habar n-aveam de site! Am aruncat asa un ochi pe site, daca tot am intrat pe el si am descoperit firma care produce asa ceva.



Am de pe internet cumparate: telefoane, haine, PC-uri, incaltaminte de ce nu am cumparaja si lenjerii de pat. Nu vad ce risc ar fi, nu vad niciunl. Sunt dimensiuni standard, nu cred ca ar putea avea defecte...nu vad diferenta cu cele din magazinele clasice.
Aici transportul este grattuit, iar lenjeria este 100% din bumbac

Sa zicem ca ar fi varianta hipermarketurilor! Bun, dar acolo sunt cozi si gama de produse nu e atat de variata. De calitate nu zic ca nu cunosc. Dar, nu cred ca poti obtine o reducere daca ai o afacere si vrei sa cumperi sa zicem 30 de lenjerii pentru pensiune...
Varianta din online imi pare ca se preteaza la asemenea cerinte...Pai, cand dai o comanda, poti negocia si-o reducere.
Si, tot legat de mediul online mi-am amintit de o fosta colega. A fost plecata mai demult afara si a tot cautat ea o pilota si n-a gasit. Pai, acum cand sunt atatea magazine online, ar mai fi vreo problema?


Daca sunteti nehotaraiti in privinata amenajari locuintei, am gasit aici , informatii utile!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu