luni, 1 iunie 2015

Electrocasnicele din bucataria noastra

                                                De ce lucruri avem nevoie intr-o bucatarie?

Ce electrocasnice ne sunt necesare intr-o bucatarie? Ca si obiecte utile, care ne usureaza munca! La acestea face referire intrebarea mea! Uitandu-ma prin bucatarie am constat ca am cateva lipsuri. Realist vorbind, nu sunt multe lipsuri, dar sunt electrocasnice care au o anumita varsta si trebuiesc inlocuite. Va trebui sa achizitionez altele. Si, cum este firesc am facut o lista cu ceea ce va trebui sa achizitionez, avand desigur, in vedere bugetul personal. Sper sa nu apara vreo urgenta (din cauza vreunei defectiuni) si, sa-mi de-a planurile peste cap. De fapt, bugetul... timpul imi va arata.


Asadar, sunt trei obiecte pe care mi le doresc:

1. Prajitor de paine

 Am vazut unul , dar nu oricare. vreau unul care sa ma ajute in fiecare dimineata la prepararea micului dejun, printr-o prajire buna a ceea ce doresc eu. De la covrigi, pana la feliile de paine. Mai groase, ca asa le tai eu.
Prajitorul de pe site-ul comenzii.ro ( (Prajitor De Paine Technika TK-306), indeplineste criteriile descrise de mine.








2. Filtrul de cafea

Am vazut pe acelasi site (Filtrul de cafea EL-3026 ) un filtru de cafea in care intra 12 cesti. Cum cel vechi este mult mai mic, cred ca acesta este mult mai practic. Mai, mult este usor de curatat si poate fi folosit atunci cand doresti sa faci un ceai. Aparatul de cafea are un design atragator, dispune de o placa de incalzire si-o sita permanenta destinata filtrului.

3. Cuptor electric

Un cuptor electric este extrem de necesar. Cel vechi este vechi si este posibil ca in orice moment sa ma lase. Cuptor electric Zilan ZLN-8540 SORI, este bun pentru obtinerea celei mai gustoase fripturi sau pizza.

Cu siguranta ca nu pot sa le cumpar pe toate odata, utile de altfel, dar pentru inceput am facut o priotizare a investitiilor pe un an de zile.

Cam acestea ar fi primele trei obiectele necesare bucatariei mele. Voi, ce va doriti?

PS. Ieri am citit un articol cu referire la producatorul traditional de frigidere din Gaesti , cel mai mare producator din Europa si m-am gandit ca la anu' s-ar putea sa fac o achizitie, de acest gen.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu