sâmbătă, 9 mai 2015

Un om de caracter.


Viata este dura si in unele cazuri neprevazuta. Am vazut in unele emisiuni tv. si am inteles ca B.Chireac a fost prieten cu El.Udrea. Nu ma intereseaza de ce si cum. Dar l-am vazut la unele emisiuni cum incearca sa fie corect, dar suferea ( poate este numai inpresia mea ). In schimb, am apreciat acest lucru. Omul nu s-a dezis, cum au facut o droaie de indivizi, in cazul Basescu.
Personal nu-mi plac acuzele fara dovezi palpabile si judecata. Din punctul meu de vedere ( s-ar putea sa fie gresit ) nu inteleg cum Inalta Curte nu-l poate judeca pe Sova, spre exemplu, mai intai trebuie inchis, s-apoi cautam niste dovezi, daca le-om gasi bine, daca nu...asta e!!!
Pana si C.C. a spus ca trebuie inchis. O fi asa legea, dar totusi nu este mai " juridic " sa fie judecat ?
Probabil, sunt simplele nedumeriri, ale mele, desigur!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu