miercuri, 27 mai 2015

Poveste din România

Poveste din România zilelor noastre, Centrul Medical Brâncuși din București: 
- Vineri, 15 mai 2015, ora 11, duc analiza, mi se pune să revin după rezultat luni, 18 mai, la ora 10
- Marți, 19 mai, ora 10, mi se spune că rezultatul nu e gata. Doamna de la Recoltări/Rezultate se duce în laborator. Aștept aproape o jumătate de oră. Apare doamna: "Nu e gata. Doamna doctor nu i-a făcut biograma". Când i-o face? "Nu știu, nu e aici"
Mă vede că sunt aproape să izbucnesc: "Dați-mi adresa de mail, să vă trimit când e gata". 
OK! Până seara, niciun semn pe mail.
Miercuri, 20 mai - niciun semn pe mail.

Joi, 21 mai, ora 9.30, sun la Centrul Medical Brâncuși, îmi răspunde o voce gri, îi povestesc despre ce e vorba, aștept, îmi spune să mă duc să iau rezultatul. Îi explic treaba cu mail-ul, îi dau din nou adresa. Până la ora 13, nimic!
Joi, 21 mai, ora 13.15, Centrul Medical Brâncuși, nimeni la Rezultate, e pauză de țigară. Aștept vreo 15 minute, vine o domnișoară, întreb de ce au întârziat atât cu rezultatul. Îmi spune, senină, că nu a avut biograma. Îi explic că "doamna", colega ei, mi-a promis că îmi trimite rezultatul pe mail. Răspuns: "E gata acum"
Adică ce mai vreau?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu