vineri, 6 martie 2015

Reducerea facturii la curent electric

Cat de greu este in ziua de azi, sa tii pasul cu cheltuielile. Lucrul acesta nu cred ca ar mai trebui sa vi-l spun eu. Stiti multi, foarte multi, dintre voi ca cheltuielile sunt mari cand ai o familie, cand ai o locuinta de intretinut. De multe ori suntem pusi in situatia de a renunta la anumite lucruri, cum ar fi o excursie, pentru a putea face fata facurilor.
Pentru a face fata cheltuielilor de zi cu zi, facem multe sacrificii. Din pacate renuntam la momentele de relaxare, de distractie, pentru a gasi metode de a face economie, de reducere a cheltuielilor.

Am trecut si eu ca si voi prin situatii dificile, mi-am dorit anumite lucruri si am fos nevoit sa renunt, limitandu-ma la anumite cheltuieli. Dar, cred ca a ne plange tot timpul nu este o solutie productiva, de aceea o solutie de economisire a banilor prin folosirea unor becuri economice ( pentru exemplu dati click aici ), se poate ajunge la reducere importanta a cheltuielilor. Daca vom schimba toate becurile din locuinta, cheltuielile cu facura la curent electric va scadea simtitor. Rezultatul final fiind acela ca ne va ramane un ban in plus. Un ban pus deoparte care ne va permite sa ne satisfacem anumite dorinte mai vechi.

Am dat acest exemplu, cu energia electrica, deoarece pentru mine factura de curent electric este un adevarat cosmar. Asta si datorita faptului ca tineam mai tot timpul becurile aprinse. Despre televizor si calculator, pot spune la fel.

Acum dupa ce am montat noile becuri achizitionate din magazinul online Philips si sting aparatele electrice si electocasnice, ori de cate ori nu le mai folosesc, costurile au scazut simtitor. Cu economiile pe care le fac, ma gandesc, ca la vara, pot merge cateva zile in plus la munte.

Asadar, va invit si pe voi sa aplicati aceasta metoda si veti vedea rezultatul in factura de curent electric. Este o solutie de a pune un ban deoparte.

Din blogosfera romaneasca va doresc spor la economisit:)

Un comentariu: