miercuri, 18 februarie 2015

Magazinele cu bijuterii

Magazinele cu bijuterii din online sunt apariti noi zic eu, asteptate sau nu, in peisajul internautilor. Pentru ca nu au traditia magazinelor traditionale sunt inca privite cu reticienta.
Am auzit discutii de genul: “Si daca produsul pe care l-am comandat, nu este acelasi cu cel pe care il primesc" sau: “Si daca nu imi trimite produsul”.
Acum, am sa vorbesc despre magazinele de bijuterii. Si incerc sa zic, cum sa ne alegem un asemenea magazin:

1. Unii se indreapta catre acele magazine, care le sunt recomandate de catre prieteni, colegi, rude...
Recomandarea suna de multe ori cam asa: “am vizitat acest magazin ce comercializeaza: carucioare copii si am luat unul, dar am mai vazut si-o gramada de alte produse, il recomand” sau “am luat bijuteri de acolo, are o gama foarte variata de modele, chiar si verighete. Modele vedeti pe site-ul: www.bijuteriateilor.ro”.
Atunci cand cauti pe internet, pe site-urile de tipul agregator, vei gasi 4-5 variante...

2. Poti cauta alte opinii legate de site, fie ca-i pe forumuri, fie ca-i prin blogosfera sau retele de socializare. Daca o persoana a patit un lucru rau, sigur va spune. Netul e plin si de astfel de mesaje...

3. Trebuie sa stii de la inceput ce fel de magazin vrei: unul mono-specializat, care vinde, de exemplu doar bijuterii sau unul cu o gama variata de produse, de unde tu poti cumpara diferite cadouri si poate beneficiezi de un bonus! Eu prefer varianta din urma!

4. E bine sa te axezi pe 2 sau 3 magazine. Nu incerca sa cumperi doar de unde sunt oferte pentru ca, oferte, au magazinele nou-intrate pe piata. De ce sa-ti schimbi magazinul?



Recomandarea mea in privinta magazinelor de bijuterii o gasiti aici

Un comentariu: