vineri, 20 martie 2015

Ceasul la mana imi facea urme

Am avut un ceas la mana, dar imi facea urme. Il urasc, asa ca am renuntat sa-l mai port. Il consider o porcarie….

Asa mi-a spus de curand un prieten foarte bun. Poate ca este adevarat ceea ce mi-a spus. Chiar mi-a aratat. Nu era chiar asa de grav. Pentru o usoara urma, ceasul a fost scos vinovat.
Sa va explic de ce consider ca ceasul nu are nicio vina:
In primul rand trebuie sa stii, ce fel de curea poti sa porti la ceasul tau. Zic ca-i o chestiune legata de compatibilitate.

In al doilea rand trebuie sa stiti ca exista si ceasuri anti-magnetice ( cauta in acest catalog ). Asta inseamna ca atunci cand cauti un ceas trebuie sa stii, ce ti se potriveste! Nu toate iti vor lasa urme, precum prietenului meu.
In al treilea rand, le ceasurile cu baterii trebuie sa stiti ca durata de functionare este de maxim doi ani. Ceasurile expuse in magazin sunt functionale si poate sa fi stat un an. Asadar, nu-i grav daca se va opri. Schimbi bateria. Nu costa mult. Maxim 15 lei.
Nu veti gasi ceasuri universale. Pe piata sunt ceasuri sport, ceasuri office... Ceasul nu e precum telefonul. Ceasul trebuie sa il asortati cu tinuta.

In opinia mea, atunci cand muncesti iti poti scoate ceasul de la mana. Eu am avut un coleg care proceda asa, prefera sa aiba tot timpul mana libera.

In concluzie, ceasul nu are nicio vina pentru mica urma lasata, pe mana prietenului meu. Nu este el de vina ca se poate magnetiza sau se consuma bateria. Ceasul nu este de vina nici daca nu se asorteaza cu tinuta ta.


Daca doriti sa achizitionati un ceas, va invit sa aruncati un ochi aici.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu