marți, 24 februarie 2015

Dupa zece ani: Luminita Anghel doreste sa reprezinte Romania la Eurovision


Luminița Anghel revine in competitia Eurovision la zece ani dupa ce a obtinut locul al treilea, cu trupa Sistem, in finala organizata la Kiev. Aceasta spera sa obtina locul I sau II, la concursul ce va avea loc la Viena.

"În cei zece ani câți au trecut de la urcarea pe podium, în 2005, alături de Sistem, am sperat să mă pot întoarce să-mi bat propriul record, pentru că a fost cel mai frumos loc din istoria participării României la Eurovision. M-am gândit că o să am ocazia să revin, să fac o figură bună, să ocup locul doi, dacă nu unu. Și, de fiecare dată când am avut o piesă bună, în care am crezut, am revenit", declara de curand Luminita Anghel.


"Sunt om de competiție, îmi plac concursurile, am fost la foarte multe concursuri internaționale. Îmi place adrenalina pe care mi-o dă participarea într-un concurs. Iar Eurovisionul este un concurs foarte important, care nu mai este doar european, este urmărit în întreaga lume"

Luminița Anghel, cu melodia "A Million Stars", se afla printre cei 12 finalisti ai competitiei din România.

Pentru melodia ei din concurs, Luminita Anghel a colaborat cu Andrei Tudor si Cristian Faur. "Andrei Tudor este un prieten vechi, am fost de multe ori în casa compozitorului Ionel Tudor și al textierei Andreea Andrei, pe vremea când Andrei era încă foarte mic și cânta la pian cu perne sub fund, fiind încă mic. Este o onoare să-i cânt o piesă într-un concurs atât de important", a declara Luminita Anghel.


Luminita, a revenit la formula de colaborare cu Cristian Faur dupa o pauza de zece ani. "Sper să nu fie întâmplător că ne reîntâlnim când se împlinesc 60 de ani de Eurovision. Pentru că noi am participat când se împlineau 50 de ani și am ajuns pe un loc foarte bun", a adaugat interpreta.








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu