joi, 19 februarie 2015

Daca imi jignesti mama, meriti un pumn...

In ultima vreme, mapamondul este bantuit de teroristi. Mai nou - par si mai duri - sunt o " ramura " agresiva a Islamismului. Nu intru in detalii, dar motivul pare unul singur: niste caricaturisti - ca oameni liberi- considerau normal sa se amuze pe seama credintei musulmane. 
Sigur, libertatea fiecaruia dintre noi- indiferent, unde se afla pe mapamond- este garantata de legi si de libertatea de a expunere a parerilor. Dar, daca cel vizat se considera jignit, si este jignit, mai este normal sa continui cu aceasta libertate ? 

Normal , peste tot pe mapamond se cauta sprijin impotriva teroristilor. Dar cred ca tot asa de normal ar fi - sa nu mai fie jigniti cei de alta religie sau cu convingeri politice difeite de ale noastre. Sa ne amintim ce afirma Papa: daca imi jignesti mama..., si eu parca inclin a crede ca da, meriti un pumn

Ca o paralela, am vazut la noi doua posturi, altminteri, insolvente: Realitatea, si B1TV, care practica aceasta forma de jignire, de dimineata pana noaptea tarziu si am mai vazut ranjetul promperistelor(de la aceleasi posturi) platite cu sacosa care nici nu realizeaza ce fac...adica cultiva ura...Atentie sa nu vi-o luati...poate ca cineva va rabufni...si-atunci nu ai de unde sa stii, ce reactie va avea...un minim de bunt simt, nu ar strica!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu