vineri, 27 februarie 2015

Ceas de mana

De foarte putin timp mi-am cumparat un ceas de mana nou dintr-un magazin online romanesc. Magazinul online il gasiti daca dati un click aici.
Asadar, sa ma explic de ce am ales un ceas de mana, cand ceas aveam si pe telefon, tableta, laptop si multi considera ca fiind un accesoriu depasit.
In primul rand mie mi-a placut designul si faptul ca este un ceas de firma: Seiko. Un ceas japonez cu un mecanism automat si geamul ceasului contine cristal mineral.

In al doilea rand este un ceas Casual Clasic si poate fi folosit ca accesoriu la orice tip de imbracaminte.
Chiar daca nu sunt adeptul ceasurilor cu mecanisme automate, preferandu-le pe cele cu mecanism mecanic, totusi acest ceas (din fotografia atasata) este produs de o firma de top din domeniul ceasurilor.
Un alt motiv ar fi acela ca fiind un ceas sport, atunci cand merg la pedalat si alergat, nu voi trebui sa imi fac probleme pentru el. Este foarte rezistent.



Acesta e ceasul de care va zic si imi place, pentru design-ul special. Sunt obisnuit sa am ceas la mine, chiar daca telefonul nu imi lipseste, tot la ceasul de la mana ma uit.
Eu consider ca ceasul de mana este in continuare un accesoriu pentru barbati, de aceea recomand sa aveti un ceas.

Va dau si un sfat util. Daca doriti sa faceti un cadou unei persoane apropiate voua, un ceas de mana poate fi o alegere potrivita. Ceasul ramane in continuare un accesoriu la moda, asa ca persoana care il va primi, fiti siguri, se va bucura.



Nu inchei fara sa va spun, ca nu este singurul ceas pe care il am. De aceea tot de pe site-ul: Watchshop, am achizitionat si-o curea care se potriveste la un ceas mecanic mai vechi, pe care l-am primit cadou de la o persoana draga mie.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti parte de ceasuri rezistente:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu