joi, 8 ianuarie 2015

Nu vor fi anticipate

Nici nu am inceput bine anul 2015 si tot felul de previzionisti, de fapt, bagatori de seama au inceput sa arunce varianta conform careia in anul 2015 se vor inregistra, cat
de curand, alegeri anticipate! Asta-i Ordinul pe Unitate. Unii par atat de convinsi incat ii conving si pe altii, probabil acesta fiind chiar rolul lor! Ca nu degeaba s-au conformat ORDINULUI.
Eu, nu-s fiul lui Mama Omida de România, dar de-a lungul anilor am cam nimerit-o pentru ca nu mi-am dat cu presupusul, ci chiar am analizat o serie de informatii pe care le aveam, si pot spune aproape sigur (nu sigur, ca doar Dumnezeu poate fi sigur de ceva!) ca in anul 2015 nu vor fi alegeri anticipate!

Si asta dintr-un motiv foarte simplu, la alegerile prezidentiale din 2014, in negocierile dintre americani si nemti s-a rostit formula: -" în România rãmâne omul nostru!"
Iar informatiile spun ca partea americana a fost de acord cu impartirea puterii, intre doi poli, in România, desigur, pentru a nu se intampla precum in Ungaria sau Turcia, acolo unde puterea a ajuns in mâna unui singur reprezentant.
S-a cam ales praful de: "Valul de pe facebook si gluma cu Diaspora", stiu, dar informatia nu putea fi publica atunci. :)))

Cine se baga la pariu???

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu