luni, 17 noiembrie 2014

Unde au fost românii, când a fost tăiat Viteazul?

Constat că iar se caută vinovaţii prin porumb! Staful lui Ponta o fi greşit, reţelele or fi funcţionat bine, dar mă întreb şi eu precum Adrian Păunescu "totuşi unde au fost românii, când a fost tăiat Viteazul?" Poate că ar trebui să mă bucur că jumătate din ţară a trăit bine sub Băsescu. Cu tot cu sutele de mii de IMM-uri închise şi suspendate. Poate că jumătate dintre bugetari s-au bucurat de drepturile tăiate cu minimum 25%. Poate că închiderea multor spitale a fost benefică. Poate sunt eu idiot şi nu am văzut Luceafărul de la Apa Mare. Poate pentru economia romănească TVA-ul de 24% al "PreaCurateiDrepte" a creat sute de mii de locuri de muncă. 

Poate! Altfel nu pot să-mi explic ce se întâmplă decât numai dacă şcoala chiar a scos tâmpiţi! 
Să poţi să-i prosteşti cu tema comunismului sau bau-bau-ul rusesc, îmi arată că avem o populaţie majoritar bolnavă, dornică doar de sânge pe pereţi!
Eu, unul nu înţeleg nici ce vrea generaţia feisbusciucului!!

3 comentarii:

  1. Am vazut intr-o emisiune " Starea natiei " o rubrica numita " Vax Populi " Si am vazut acolo oamenii care , intrebati fiind au raspuns ca planeta pe care traim se numester Venus si ca printre vecinii nostri se numara America si Turcia. Astia ne-au facut viitorul, otv-istii, manelistii si scumpii nostri unguri din Regiunea Autonoma Maghiara. Nu ratatii din diaspora care au afectat votul cu 1%. O sa fie bine si... la vara cald.

    RăspundețiȘtergere
  2. Odată ce a fost ales Iohannis, visul „diasporei” s-a împlinit! Acum, că și-au rezolvat toate problemele și va curge lapte și miere pe șanțuri, îi așteptăm acasă...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu stiu de ce râzi, dar eu o sa vin. As fi venit oricum...

      Ștergere