marți, 14 octombrie 2014

Politica si propaganda.

Alegerea presedintelui este un fapt important pentru tara noastra. O spun eu, monarhist fiind! Dar anumite manifestari si gesturi nu mi se par normale. Inteleg ca, unii fani ( primarul din Arad, finu' lu' Basescu) rup afisele si banerele adversarului, altii (madam fosta ministresa) sustin ideea, nu va uitati la nu stiu ce post, altii (nu dau nume!!) ne promit o punga de plastic, etc. Oameni buni (candidati), ne credeti asa prosti ?
Mi-ar placea sa aud sau sa vad un candidat ce ne spune: uite cum am sa procedez eu in cazul mentionat de X. Sau cand o sa fiu presedinte, am sa...
Pai, bine boierule, nici nu ai ajuns sus si te gandesti ce gasca o sa-ti faci ? Mai bine ne-ati spune ca aveti de gand sa faceti pentru noi. Ma gandeam: ori voi nu ne cunoasteti, ori suntem mai destepti decat credeti voi.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu