miercuri, 29 octombrie 2014

Iarna in octombrie

Am haine la care tin foarte mult !!!

Subiectul strigator la cer pentru mine de cand s-a instalat iarna in octombrie - am inceput sa am haine la care tin foarte mult si cu greu pot renunta - stiti voi, genul ala comod, dar chic, cool si confortabil.... Asa e geaca asta neagra, subtire, strimta, putin mai lunga la spate, cu capse si fermoar in fata, dintr-o combinatie de fas si lana, usoara, daca stai in lumina potrivita (se gaseste in magazin sau in online). Am ajuns, acum ceva ani, la concluzia ca obsesia mea cu hainele schimbate mereu, ca sa nu fiu vazut imbracat la fel, de aceeasi oameni. Acum, spun clar, este o tampenie sau un mod stramb de a-i judeca pe altii. Am cateva elemente vestimentare devenite aproape uniforma - pantofi sport, blugi, geaca asta neagra, tricourile simple, albe sau colorate, doar o singura culoare, nu curcubeu sau inscriptionate - numai asa umblu in zecile mele de drumuri si nu simt nevoia sa demonstrez nimanui ca mai am si altceva de incaltat sau de imbracat - pur si simplu ma simt excelent in ele si le port pana la epuizarea...lor. Nu pot merge in costum prin mijloacele de transport si nici nu-mi vine sa ma chinui cu vreun rucsac care nu sta pe umar.

De-aia imi fac acum ditamai PROBLEMA , ca-i octombrie, a venit iarna prea devreme si n-am chef sa-mi schimb hainele si-mi iau aceleasi haine pentru timpul liber. Si, fara telefon nu plec nicaieri !:)

Hai, s-aveti o zi linistita!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu