duminică, 14 septembrie 2014

Case de pariuri

Casele de pariuri! Despre casele de pariuri eu am mai scris cu ceva vreme in urma si probabil ca voi mai scrie cate un articol. Sunt sigur ca multi dintre voi considera pariurile ca fiind un viciu asemanator cu jocurile de noroc, dar daca stii cum sa iti faci biletele la casa de pariuri sportive se pot castiga sume destul de frumusele. Cunosc destul de multe persoane, am si amicii care complecteaza saptamanal sau chiar de doua ori pe saptamana bilete pentru jocurile de fotbal de la noi sau din alte campionate. Poate ca pentru ei este un viciu, habar nu am, dar stiu ca nu da multi bani, cheltuie cativa lei pe saptamana. Bani care oricum ii dadeau pe bere. In opinia mea, cativa lei pe saptamana nu are cum sa-ti creeze o gaura mare in buget, asta daca nu castigi niciodata. Eum, unu nu sunt pasionat de astfel de jocuri si, recunosc ca de cate ori joc, nu iau in considerare detaliile care mi-ar putea aduce vreun castig...
Cum va spuneam am amici care frecvent fac bilete si scot banuti din pariuri, dar ei au experienta gandesc fiecare rezultat pe care il inscriu pe biletul de joc. Cu siguranta ca nu e deloc usor pentru a da lovitura la cu un bilet. Iti trebuie, pe langa cunostintele necesare si un gram de noroc. Cred ca jucatorii caselor de pariuri au un principiu acela de juca permanent, ca deh...nu se stie de unde sare norocul si, vorba aceea romaneasca: "Speranta moare ultima" Din ceea ce am vazut pe la amici mei, se pot face si combinatii, pentru a creste sansele de castig. Sunt, de asemenea diferite metodeprin care ei isi fac un bilet cu sanse mari de castig. I-am vazut de multe ori analizand si biletul zilei, cel care ofera pronosticurile zilei respective. La modul general, pe biletul zile sunt meciuri putine care sunt recomandate, tocmai pentru ca biletul sa aiba sanse foarte mari de castig Atunci cand pun bilet la casa de pariuri aleg aleatoriu 2-3 meciuri care imi par la prima vedere mai sigure. Asta pentru ca biletul sa aiba sanse mari sa fie castigator. Amicii mei, de care va spuneam la inceputul acestui articol , sun profesionisti in ale pariurilor. Fac bilete mari, ca sa zic asa si, de asemenea sunt fanii casei de pariuri pariuri Bet365. De la ei am aflat ca exista si un site online, cel mai complect si cel mai profesionist. De acolo, amicii mei isi culeg informatiile necesare pentru biletul pe care il joaca. Acum avand aceste informatii, daca ar trebui sa complectez un bilet la pariuri cu siguranta ca as face-o rin intermediul celor de la Bet365. Bineinteles ca biletul nu doresc sa depaseasca mai mult de 10 lei...si, daca castig cateva sute, asta se cheama Noroc, la mine...pentru ca v-am spus ca nu-s un jucator inrait. Asta, cu toate ca imi place sportul si urmaresc ori de cate ori am timp competitiile sportive. Ca si concluzie pentru unii oameni pariurile sportive sunt o modalitate de a-si ocupa timpul liber cu ceva, pentru altii este o pasiune, care aduce si venituri. Eu, nu ma gasesc in niciuna din aceste situati. Asadar mai exista o categorie de oameni care din cand in cand complecteaza cate un bilet. Din blogosfera romaneasca, le doresc celor care sunt jucatori ai caselor de pariuri , mult succes.:)

2 comentarii:

  1. Wɦat is a phone asker?


    А telephone (quick fortelephone ) іѕ an digital device
    premeditated tߋ permit tѡo-means aydio report.

    Phone Ԁate іt іs pοssible fօr you tο to the grl ɑnd didn't
    concern Һow thе opposite guys strive. phone Ԁate tɦey maƴ simplly protect lqdies ѡho'гe frߋm
    totally ɗifferent cultures Һowever ɑre nonethelеss ƿrice
    to yοu.
    Zoosk іs accessible οn-line Ƅy mеаns of ʏourpcand οn your iPhoe οr Android.
    bboth Zoosk'ѕ website annd mobile apps ɑгe unattached tο
    affix, ѡhich lеtѕ yоu ѕet up a profile, includjng reorganization photographs
    аnd importing үߋur Favorites liosts оut of үοur facebook profile.
    ɦoաеvеr, if ʏoս wаnt to banter օг post νia
    οther memƄers, yօս'll need tо upgrade tօ a membership.

    оnce ʏou repay, yօu maү piece off mail sߋme օther membeг, reply е-mails, banter online,
    appointment ʏоu consіdered үour profile, send virtual gifts
    аnd mߋrе. memberships range fгom $29.ninetʏ fiѵe a montҺ to $74.ninetү fiνe for ѕix months [supply:Zoosk
    TheeHarmony appis out there as a single obtain for theiPhone ,iPadand Android, but it's a must to subscribe to the eHarmony.com refit to access any of your matches via the app (you can set up a brand new subscription to the location by way of the app). contained by 20eleven, eHarmony's mobile app downloads handed 1 million, and subscribers are at the moment downloadsurrounded byg the cellular app more than 1zero,0zero0 times a . as well as, greater than 3zero percent of eHarmony's user registrations are happening solely by means of the cell app as an alternative of the eHarmony.com web site. [source:enterprise Wire
    Free cell phone dating sites and services often just supply introductory promotions for a restricted being to try their go past.





    Solar Panels Guys presents solar panels low-cost and environment friendly so that it is possible for you to to find uninterrupted energy provide despite outage in your local areas. in case you are living in remote places, it's possible to solar power panels after consulting the solar panel installer by means of 800-8seventy one-forty fourninety.


    Custom solar Panel Installations


    You can spinster consultation and estimation providers from us so that house solar panels might be put in at outstanding locations without any problem. as an alternative of taking a haphazard resolution after going by means of the solar panels ad, you can confiscate stable choice by which you will be able to benefit from your funding. via consultation and estimation services, it's potential to attain best equipment that lasts for a lifetime.

    Look into my homepage phone chat lines free trials

    RăspundețiȘtergere