vineri, 19 septembrie 2014

Camere video de calitate

Despre camere video am mai scris cate ceva, dar despre camerele video speciale destinate inregistrarilor sportive, nu!
In contextul actual, cand evenimentele sportive sunt din ce in ce mai numeroase, inregistrarea lor si postare pe retelele de socializare a devenit o practica curenta. Fie ca aceste activitati sunt ale unor amatori, fie ca sunt evenimente sportive destinate profesionistilor, imortalizarea acelor momente poate fi facuta cu o camera video de calitate.

Acum, eu nu sunt un mare cunoscator al acestui domeniu, sunt un amator si mai am multe de invatat, dar am vazut tot felul de camere video ale caror caracteristici sunt specifice fiecarui mediu in care se filmeaza...Si, ma refer la mediul acvatic. Sa poti sa filmezi pe fundul mari este acum atat de usor, cu o camera video profesionala...

Faptul ca filmarea evenimentelor a devenit un lucru popular a dus la aparitia de magazine specializate unde se pot gasi ultimele aparitii din acest domeniu, aflat intr-o permanenta competitie intre producatori existenti.

Pe actioncamera.ro, gasiti camere video de calitate, cum ar fi camerele video gopro ! Acele camere speciale create pentru a imortaliza imagini de inalta calitate de la evenimentele sportive. Sunt camere ce pot fi usor atasate, de exemplu: la casca unui ciclist sau intr-un automobil de curse.
Si, mai este un lucru foarte important ce trebuie sa-l mentionez. Am fost placut surprins cand un amic de al meu mi-a spus ca pe site-ul: www.actioncamera.ro, oamenii inteleg ca vanzare unui produs nu se termina odata cu livrarea de catre curier. Exista o perioada de garantie pe care o respecta. El, amicul, imi spunea ca a avut o problema cu o camera video cumparata din acest magazin online si problema a fost rezolvata fara prea multe batai de cap.
A trimis camera printr-o firma de curierat, oamenii au verificat-o si, i-au inlocuit-o cu alta noua. Chestiunea asta a durat, spre surprinderea lui 3 zile...cu totul. Adica si drumul facut prin firma de curierat...



Acum, dupa ce v-am povestit intamplarea amicului meu, o sa va mirati si voi ca si mine...Dar, asta-i adevarul relatat de amicul meu.

Asadar mai exista si comercianti, oameni care au inteles ca scopul adevarat al comertului, nu este doar sa faci bani din orice si cu orice pret, ci in primul rand trebuie sa castigi clienti prin corectitudinea ta si profesionalismul manifestat in relatiile cu fiecare client.

Felicitarile amicului meu, un pasionat al sporturilor extreme, sunt complectate si de cele ale mele, pentru cei de la actioncamera.ro! Cu adevarat acesta este modul in care un client devine fidel magazinului respectiv...si, poate fi luat drept exemplu si, de altii.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu