marți, 23 septembrie 2014

Animale de companie, mancare

In opinia mea consider ca sunt foarte multi oameni care iubesc animalele, fie ca este vorba de animalele domestice fie ca-i vorba de animale salbatice. De asemenea este posibil ca multi din cei care cititi postarile mele de pe acest blog sa aveti un asemenea animal de companie. Eu am unul deoarece stau la curte si, va spun ca nu-i asa de usor, dar nici nu as zice ca-i tare greu sa ai grija de un animal de companie.
Pentru cei care stau la bloc cu siguranta ca e cu mult mai greu sa tina, sa intretina, un caine sau o pisica. Mie, sincer nu prea imi plac cainii mari si de aceea nici nu prea am avut. Totusi stand la curte as putea sa ma ocup de el, dar intr-un apartament nu mi-ar placea. Un animal mare face mizerie si, nu as vrea sa stau tot timpul sa fac curat dupa el si, sa imi mai fac timp ca sa-l plimb....Mai mult poate oricand sa strice cate un lucru. Este totusi un animal. La curte e altceva.

Acum, daca tot am adus in discutie animalele de companie, cred ca ati auzit si vazut discutiile pro si contra despre caini. Deci, problema e cu cainii maidanezi, cei fara stapan, nu si cu pisicile. Cainii, cei abandonati, sunt cei care deranjeaza pe foarta multa lume.
In opinia mea, sunt multi iubitori care si-au dorit acest animal de comapnie, adica un caine si, mai apoi din lipsa de spatiu si timp l-au abandonat pe strada. De aceea cred ca atunci cand cineva doreste sa aiba un "prieten" din randul necuvantatoarelor, e bine sa alega in functie de locuinta, de timpul pe care il poate acorda acelui "prieten". Nu are rost sa chinuim un animal, daca nu avem spatiu sau timpul necesar ingrijiri lui.
Daca, e vorba de un iubitor inrait, care locuieste la bloc, eu zic ca cel mai bine e sa aiba o pisica. E o parere, desigur.
De ce spun asta? Pentru ca e mult mai usor de ingrijit, si-o spun din propria experienta. Dar, ca orice animal trebuie sa avem grija sa creasca mare si frumoasa. Si, ea sau el (daca-i motan) trebuie sa fie hranita cu mancare de foarte buna calitate, chair daca uneori costurile ni se par cam mari. De asemenea, nu trebuie neglijat nici medicul veterinar pentru anumite vaccine si consultatii ce pot preveni anumite imbolnaviri.


Vorbeam in urma cu cateva zile cu niste rude care mi-au spus ca ei au: mancare pisici de calitate cumparata de pe site-ul petpal.ro. Este hrana uscata, bogata in vitamine si motanul pe care il are s-a adaptat perfect cu ea...

 Daca vreti sa stiti mai multe despre hrana pe care va trebui sa o dati unui animal de companie, fieca ca-i un caine sau o pisica, puteti cauta informatii pe site-ul de care v-am  amintit sau pe diferitele forumuri ale iubitorilor de animale de companie

Daca veti fi informat , cu siguranta veti putea lua decizia cea mai buna, stiind ce se poate creste in locuinta, spatiul de care dispuneti dumneavoastra.

Un comentariu:

  1. chestia asta nu-mi prea place....poate ca datorita experientei mele neplacute din copilarie...zic si eu asa...tizule:)

    RăspundețiȘtergere