joi, 25 septembrie 2014

Airsoft, cel mai bun echipament tactic

Stiti ce se intampla atunci cand te gandesti prea mult? Ametesti si obosesti! Stiti ce trebuie sa faci ca sa iti revii? Sa te joci!

Acum, eu nu sunt dependent de jocurile pe calculator, iar cei care ma cunosc si, in afara blogosferei stiu asta.

Sunt genul de om care se gandeste mult, foarte mult, la tot felul de chestii. Unele sunt neimportante, altele sunt chestiuni serioase. Asa s-a intamplat si cand am gasit, in minunatul nostru mediu online, termenul airsoft. Dupa ce am parcurs paginile am inteles ca e vorba de echipamente si arme pentru un joc serios destinat adultilor.


Dragii mei, uneori simtim nevoia sa ne deconectam si nu stim cum sa o facem. Daca ar exista asa un buton pe care sa apasam si gata, am ramane cu mintea goala...Dar, nu exista. In schimb exista: arme airsoft pe al carui tragaci putem apasa si ne eliberam de tot stresul acumulat. Zic ca a te juca de-a razboiul cu echipamente militare, replici la cele vazute pe la militari adevarati, este un remediu pentru relaxarea minti. Eu, unul asta imi doresc sa fac, alaturi de gasca mea de prieteni...

Stiu, unii mi-ati recomanda cititul, altii jocurile pe calculator, dar eu aleg aceasta noua provocare care este in fapt o replica live a celebrelor jocuri din online: "Counter-Strike" sau "Delta Force",

Recunosc ca nu prea fac fata jocurilor prea complicate, iar acesta chiar daca e nevoie de chipament militar si arme, e simplu si imi place.

Cu siguranta este unul care ma va relaxa, ma va odihni si imi voi incarca bateriile.

Nu mi-a fost greu sa descopar site-ul de care v-am zis, deoarece am prieteni care participa la asemenea jocuri organizate in locuri special amenajate.

De organizare se ocupa un amic, mie nu-mi ramane decat sa-mi achizitionez echipamentul si bineinteles arma... O replica a unei arme celebre, as vrea...urmeaza sa-mi aleg! Poate un pistol !!!

Voi, ce parere aveti despre aceste "jocuri" ca sa le zic asa, ati participat vreodata.... Ati avut vreo strategie proprie in timpul desfasurari unei batali!?

2 comentarii:

  1. Airsoft-ul este un joc sportiv în care jucătorii simulează un conflict sau efectuează anumite misiuni, cu ajutorul unor replici ale armelor reale. ..despre asta-i vorba, Nu?

    RăspundețiȘtergere