joi, 28 august 2014

Scoala altfel- invitatie

La hotel Hestia, ora 18.00 (intrare libera) sunt asteptati toti parintii interesati de cum se poate face scoala "altfel" la prezentarea ofertei educationale HELIKON.

Va fi acolo cu tot staff-ul Helikon, alaturi de parintii care sustin si investesc impreuna cu cei de la Helikon in educatia copiilor.

Organizarea acestui eveniment se face in speranta ca se poate sa fie mai aproape de comunitatea de parinti din Calarasi, cu mai multa transparenta si disponibilitate de a arata cine suntem si de ce ne consideram o alternativa mai buna la ceea ce se intampla acum in invatamantul public.


"Suntem recunoscatori tuturor parintilor care ne impartasesc viziunea:

Am construit impreuna o scoala a familiilor si o cultura care pune copilul pe primul plan. Am creat un mediu sigur si cald in care fiecare copil se simte sustinut si apreciat. Inainte de a ne ocupa de minte, am pus in sufletul fiecarui copil tot sprijinul si increderea de care suntem noi capabili, ca echipa. Ne-am promis cu totii ca le vom oferi cele mai diverse experiente de invatare, ca ii vom angaja in dialog, dezbateri si proiecte sociale. Ca ii vom incuraja sa indrazneti si capabili sa exprime ce gandesc, Ne-am facut un obicei din a face lectiile atractive, din a provoca imaginatia, gandirea critica si speculativa. Nu am lasat niciodata niciun profesor sa uite ca la baza invatarii stau curiozitatea si motivatia adevarata.

Mi-am facut un tel personal din a "pazi" copiii de plictis si rutina ineficientei. Mi-am dorit de la inceput sa fiu un fel de gardian al energiilor pozitive care stau la baza cresterii personale: nu am lasat copiii sa se blazeze, sa faca lucrurile din inertie sau sa-si invete lectiile doar din obligatie.

Asta cred ca este cheia succesului unei scoli sau a unei familii: puterea de a tine vie in copii flacara pasiunilor, a motivatiilor si dorintei de a creste. Spunea cineva destept ca viata este ,de fapt, un proiect pe care il creezi si recreezi dupa propriile ambitii si puteri. Imi place sa cred ca la Helikon ne invatam copiii sa isi creeze viata cu originalitate, curaj si hotarare. Nici n-au incotro, pentru ca in jurul lor se misca numai astfel de oameni. Asta e rolul scolilor-comunitati: sa stie exact ce vor si cum vor sa se intample lucrurile pentru copiii lor"

 Oana Moraru- Manager and Owner la Helikon

Un comentariu:

  1. Poate asa sa fie din nou educatia ce era odata... E mare nevoie si urgenta!

    RăspundețiȘtergere