duminică, 3 august 2014

ROlang, scoala in care se invata limba engleza.

Poate stiti sau poate nu stiti, daca nu stiti aflati acum, eu iubesc limba romana. si, cel mai mult si mai mult imi place cand aud straini care vorbesc bine limba romana, fie ca sunt tineri studenti aflati la studii in Romania, fie ca sunt angajatii straini ai unor multinationale, care din respect pentru colegi lor au facut eforturi si au invatat limba noastra...nu prea-i cazul cu Ambasadorii din Romania. putini, foarte putini au facut acest efort, dar probabl ca fiind, o chestiune de respect...pe care asa o trateaza ei...se reflecta pana la urma si in popularitatea pe care o au acestia in tara noastra...Pentru ca e vorba in primul rand de respectul pe care un cetatean strain aflat pentru o anumita perioada intr-o tara ii invata limba.
In al doilea rand e si pentru minimul de confort pe care il dobandeste persoana respectiva. Limba romana este una cu origini in limba latina, de aceea se poate invata foarte usor de catre cei care vin din tarile care au la origine limba latina (spanioli, italieni, portughezi, etc...). Cea mai apropiata limba vorbita, de limba noastra fiind limba italiana si asta o spun mai multi nu numai eu! Este frumoasa ca si limba noastra...asa imi pare mie! Orice s-ar spune, limba romana si limba italiana mi se par superbe, imi sunt simpatice, imi plac si le ascult cu mare placere.... Multi sunt vorbitori de limba engleza si vor spune ca ea e cea mai frumoasa, dar eu unul m-am plictisit sa o tot aud, dar nu neg utilitatea ei...e totusi, o limba cu care te poti descurca pretutindeni... Discutam cu o amica care s-a stabilit de ceva vreme in Olanda, care imi spunea ca nu prea putea sa invete limba acelei tari...dar nu a avut incotro si a trebuit sa faca efortul sa o asimileze, chiar daca la inceput considera ca nu e compatibila. Discutia a fost una mult mai profunda si indelungata, deoarece ne cunoastem de ceva vreme...Concluzia care s-a desprins, a fost ca limba noastra e cea mai frumoasa limba de pe pamant...poate ca suntem subiectivi sau poate nu? .



Drept concluzie la acest articol, ii indemn pentru toti aceia care sunt in Romania, sa invete limba romana, e o limba frumoasa si fara sa exagerez ...e un lucru si de bun simt, daca stau mai mult pe aici.

Asadar, learn romanian language....la ROlang, o scoala in care puteti invata limba romana.

Daca v-a placut puteti citi un articolul asemanator aici

3 comentarii:

  1. Mari kita lestarikan warisan yang luar biasa dari leluhur
    kita ini, karena kalau bukan kita siapa lagi.


    my web page :: herbalmurah

    RăspundețiȘtergere
  2. Do you have any video of that? I'd care to find out some additional information.

    my web blog -

    RăspundețiȘtergere
  3. Peculiar article, just what I needed.

    Feel free to surf to my webpage ::

    RăspundețiȘtergere