marți, 5 august 2014

E vara! E o vara caniculara

E vara! E cald! E o vara caniculara si doamnele poarta sandale! ...sandale dama...la doamne si domnisoare... la ele ma refeream, iar noi domnii espadrile...
In opinia mea incaltamintea pe care o purtam, atat noi barbatii, cat si femeile este foarte importanta. Porti ceva deosebit pentru a nu merge descult, pentru a te simti bine, sa nu iti faca batai, intr-un cuvant: comozi!!

Ok, sunt unii care fac cumparaturi destul de des, cica nu ii tine incaltamintea. Isi cumpara incaltaminte doar pentru modul in care arata, iar faptul ca detin mai multe perechi este o fita.


Daca ma refer strict la noi barbati lucrurile stau ceva mai bine...adica nu suntem atat de pasionati...de incaltaminte. Spun asta gandindu-ma la mine. Dar, atunci cand e vorba de doamne si domnisoare lucrurile stau exact invers. Geanta trebuie sa fie asortata cu incaltamintea (vezi pagina  cu incaltaminte si accesorii) . E musai acest lucru!
Doamnele si domnisoarele, intr-un cuvant, femeile, fata de noi barbatii, au un gust al cumparaturilor. fireste... spre disperarea multora dintre noi.
O amica imi spunea cu ceva vreme in urma, inainte de canicula instalata, ca nu a mai purtat de foarte multi ani sandale, si ca de fapt, nu a mai purtat tocuri inalte, pentru ca a ajuns sa poarte ceva comod, adaptat la zilele acestea toride, dar si-ar dori ceva cu toc, pentru ca e invitata la o nunta.
Bineinteles ca timpul nu ii permite sa mearga prin magazinele clasice dupa cumparaturi si, cauta varianta online.
Ei uite acum se poate, zic eu, scriind frumusel pe motorul de cautare google : sandale cu toc online...
De fapt, asa am sarit in ajutorul ei. Ca deh...prietenul la nevoie se cunoaste!
Magazinele de incaltaminte online sunt foarte multe, nu stiu daca toate ofera si calitate si pret accesibil, dar pe site-ul: matar.ro, pe care eu l-am vizitat din curioazitate, desigur, se ofera reducere de 50 la suta, fiind vorba de o lichidare de stoc masiva.
Acum intelegeti de ce i-am spus amicei mele de existenta acestui magazin.

Acum, revenind la incaltaminte, in opinia mea, cred ca cel mai greu de asortat este cu o tinuta office...pentru ca e nevoie sa scoata in evidenta profesionalismul si personalitatea persoanei respective....Desigur, asta e parerea mea!



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu