marți, 8 iulie 2014

Viata bate filmul

Se spune ca viata bate filmul. La fel se zice ca marii scriitori se inspira din viata, iar operele lor sunt mereu in trend.Un japonez care a vazut: O scrisoare pierduta, se intreba daca marele nostru Caragiale a fost in Japonia.Se va potrivi ceva si la ei , dar la noi chiar este genial. Priveam la o emisiune tv. Acum este la moda sa dai tare in Voiculescu.Ma rog, interese, politica. Dar cum sa-l ascult eu pe "Carstoiu" sau Guse, care au primit un "morman de bani" ( vorba lui Mircea Basescu) de la oligarh, cum il " descriau " mi-am amintit tot de Caragiale... "iubesc tradarea dar urasc pe tradatori". Sigur , tradarile sunt la moda, dar depinde cine o face si in ce imprejurare. Asa cum mi se pare ridicol, cand citesc pe V. Tismaneanu, care ne vorbeste de democratia americana, dar nu ne spune cum a trait dansul in tara " comunista ". Cate odata parca imi vine sa cred ca si in tradari ar trebui o limita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu