vineri, 18 iulie 2014

Laptopgarage- piese pentru laptopul tau

Am scris cu ceva vreme despre problemele pe care le-am avut cu laptopul meu...Va povesteam ca atunci am apelat la un amic, neavand prea multe cunostinte in acest domeniu si nestiind prea multe despre firmele care fac reparatii si, nici despre mediul online.
Amicul meu mi-a dat o lista cu meseriasi si datele lor de contact. Am urmat sfaturile lui, dar am fost pus in situtia de a duce laptopul la meserias acasa si, neavand o: geanta laptop , ca cele de pe site-ul din linkul atasat, m-am cam chinuit...L-am carat in spate intr-un rucsac... de parca ma duceam la munte sau la scoala:)
Acum, laptopul mi-a fost reparat. Problema nu a fost una atat de complicata, pe cat imi inchipuiam eu!
Meseriasul mi-a pus un: cooler laptop, pe care mi l-a cumparat de pe site-ul celor de la laptopgarage.ro. Laptopul meu fiind IBM Lenovo, a fost usor de gasit aceasta piesa, dar ma gandesc ca mai am un notebook Dell, si nu am vazut piese pentru el, pe acest site, dar am vazut ca site-ul are un chat pe care poti intra oricand in discutie cu unul din angajatii de la Asistenta Vanzari, de aceea mi-am trecut in agenda adresa acestui site. Nu se stie cand voi avea nevoie!

Ma gandesc ca o tastatura noua va trebui mai devreme sau mai tarziu sa-mi iau . Din minimele cunostinte aceasta ar fi prima problema majora care apare la un notebook! De ce sa schimb notebook-ul daca pot sa schimb tastatura.
Apropo, ca veni vorba de tastatura, stiu o amica care apasa tastatura cu teama de a nu se strica si, nici nu se joaca pe el...sa-l protejeze!  Si, laptopul meu si, notebookul meu, are tastatura functionala in intregimea ei...si, le folosesc din greu. E adevarat ca nu joc pe ele, dar nu din teama, ci pentru faptul ca nu am timp de joaca...si, nici nu prea sunt un impatimit al jocurilor pe calculator...

Bun! Acum, vreau sa va mai spun ca orice piesa a laptopului sau notebook-ului poate fi inlocuita! Aici incluzand si incarcatorul care poate la un moment dat sa nu mai functioneze, tot ce trebuie sa stiti este adresa unui site cu foarte multe componente si acesta este www.laptopgarage.ro.
Asadar, retineti adresa, notati-o eventual intr-o agenda de tip folder, cum procedez eu, pentru a nu uita si, cand veti avea nevoie, apelati cu incredere!


Din blogosfera romaneasca va doresc o zi faina:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu