duminică, 13 iulie 2014

Cupa Mondiala. Ultimul act. Finala!

Finala Cupei Mondiale este programata, azi, de la ora 22.00 (ora Romaniei), pe celebra arena Maracana, din Rio de Janeiro, intre Germania si Argentina.

Germania s-a calificat in finala dupa ce a obtinut incredibila victorie in fata Braziliei, cu scorul de 7-1, iar Argentina a reusit sa treaca greu de nationala Olandei, dupa loviturile de departajare.

Finala este arbitrata de italianul Nicola Rizzoli, in varsta de 43 de ani, arbitru FIFA din anul 2007. El este ajutat la cele doua linii de compatriotii sai Renato Faverani si Andrea Stefani, in timp ce rezerva va fi Carlos Vera din Ecuador, cf. Mediafax.


Cu cele 170 de goluri marcate in cele 63 de meciuri disputate pana la actul final si inca o partida ramasa de disputat(finala), Cupa Mondiala din Brazilia 2014, este la un singur gol de recordul competitiei detinut de turneul final din Franta, din anul 1998, cu 171 de goluri marcate.

Media de goluri este de 2,69 dupa cele 63 de meciuri.

Aseara, finala mica disputata inttre Olanda si Brazilia s-a incheiat cu scorul de 3-0, in favoarea Portocalei Mecanice! Selectionerul Olandei, Louis van Gaal,  a declarat, dupa meci , ca este extrem de mandru de echipa sa, care a incheiat Cupa Mondiala neinvinsa.

 "In trei zile a trebuit sa trecem peste deceptia eliminarii cu Argentina. Plecam cu un dezavantaj in fata tarii gazda, care a dispus de o zi suplimentara pentru a se pregati. Voiam locul trei si am reusit sa-l obtinem. Am marcat 15 goluri in sapte meciuri. Putem considera ca turneul nostru final a fost foarte reusit. Sunt mandru de jucatorii mei si de staff-ul meu. Meritam mai mult. Visul meu era sa devin campion mondial. Si era posibil. E frustrant cum am fost eliminati in semifinale. Suntem pe locul trei, avem medalii si am incheiat cu victorie. Echipa a fost extraordinara. Jucatorii au fost solidari si mi-au facut munca mai usoara", a declarat Van Gaal, potrivit Mediafax.

Van Gaal a felicitat Brazilia pentru organizarea Cupei Mondiale, subliniind ca brazilienii sunt foarte simpatici: "Bravo, Brazilia. Bravo, FIFA. Brazilienii sunt foarte simpatici, chiar daca nu am avut mult de-a face cu ei, pentru ca treaba jucatorilor este sa manance, sa doarma si sa se antreneze. A fost primul meu Mondial. Si mi-am indeplinit un vis".

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu