luni, 30 iunie 2014

Jos prejudecatile

De ceva vreme sunt in voga cuplurile in care el e mai tanar ...Acum anumite dive precum Madona sau Demi More isi si permit !!! Moda asta a ajuns si la noi :) prin 2 promotorite de faima : Raduleasca si Zana Surprizelor...Le privesti...le admiri ( sau poate le barfesti ...tot reclama se zice ca este ) zici ca asa e in lumea lor...
Ce e de facut daca ti se intimpla la un moment dat tocmai tie ? Daca o femeie mai in varsta decat tine iti declara dragoste vesnica??? Chiar daca n-o crezi te simti oarecum flatat, magulit, gidilat la orgoliul de barbat...daca o crezi esti deja pierdut...

Eu una sunt tributar unor prejudecati inoculate din copilarie dar consolidate si cu timpul, la maturitate ! In familia mea barbati sunt cu ceva ani mai mari...cifra nu-i una obsedanta !!!
De tanar mi- am ridicat in minte ziduri de natura estetica, sociala, psihica...pur si simplu nu ma vad la bratul sau de gatul uneia cu 10 ani mai in varsta decat mine...si totusi...am avut cateva ocazii...bineinteles ratate  :) ...cine sa mai inteleaga ??? :) Daca nici ea nu reuseste s-o faca ?:)
Pot intelege placerea tinerelului de pe :) care isi ascunde frustrarea sau timiditatea sau neputinta in spatele unui ecran virtual .Se da zmeu paraleu :) :) in fata doamnelor mai " trecute " infiripind tot felul de jocuri erotice la care crede el ca, femeia dupa 45 de ani este mai tentata sa cada pe spate ...Nu pot intelege totusi unele insistente de a merge si mai departe in real si de a lega " prietenii' care din start sunt sortite esecului...e de admirat cate argumente ( unele destul de logice ) pot aduce in sprijinul scopului lor ( declarat sau nu ) ...acum depinde si ce vrea fiecare :) ...
In definitiv e democratie si libertate ( ba chiar libertinism ) deci logic e ca noi, sa beneficiem de " prospaturi ". .Jos prejudecatile !!! :)
Eu unul ma mai gindesc totusi ...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu