vineri, 13 iunie 2014

Curierul

Bonjour les amis...daca mai tin bine minte, cred ca prin clasa a-3-a au inceput sa ma invete limbile straine, cand colo, eu nu stiam sa citesc cursiv nici limba pe care o vorbeam,de cum sa mai conjug si alte limbi. Ce chestie si asta,exact ca aia cu''matza care se uita in calendar'' ..Uff,cata vreme a mai trecut de atunci, cati oameni au plecat de langa noi, unii s-au dus in lumea larga, altii si-au gasit alte perechi, multi au fost lasati la vatra, adica, nu mai sunt printre cei vii.. Pe cat este de frumoasa,''pe''atat de interesanta si sofisticata, pot spune chiar fabuloasa, este viata omului.Din pacate, omul nu isi face timp pentru a suvura din plin acest elixir! Din orice punct as privi, gasesc viata, cea mai frumoasa si eleganta doamna, dar si un cadou nepretuit, pe care eu il aseaman cu urmatoarele::"Cine gaseste o nevasta buna,gaseste fericirea;este un dar pe care-l capata de la Domnul"(Pilde 18-22),sau"Casa si averea le mostenim de la parinti,dar o nevasta priceputa este un dar de la Domnul"(Pilde 19-14).


Blablaablaaaaaaa..vorbe, vorbeee, numai vorbe goale, asta am auzit si asta aud, atat in lumea ''vie'' cat si in virtual.Un copac fara radacini, nu va avea cum sa faca fructe niciodata, tot la fel pot zice si despre cuvintele necugetate indeajuns, acest fapt este demonstrat de realitatea inconjuratoare,care vorbeste prin fapte vizibile ochiului, nu prin cuvinte incrucisate, asa cum se exprima politicienii sau ceilalti educatori spirituali!!

N.Iorga spunea: "Un popor care nu îşi cunoaşte istoria este ca un copil care nu îşi cunoaşte părinţii.", eu nici pe departe nu ma cred filozof, dar asta nu ma opreste sa spun asa: -*Un om care nu isi cunoaste radacina, nu are cum sa afle care este rostul vietii pe pamant" Motivul pentru care am fost ales sa gandesc astfel de lucruri, nu-l cunosc, in schimb sunt constient si mai mult decat convins ca nu am primit Minte (Ratiune Logica), numai ca sa pot sta in fata tembelevizorului sau a calculatorului...sau sa am un loc de munca ca sa pot manca cu furculia si cutitul ca apoi sa merg pe tronul din camera dusului, sa fac un miros pe care nu-l pot suporta nici chiar eu...trage apa, si nimic nu s-a intamplat! Hmm...

Se supara lumea pe mine cand le spun ce fel de viata traiesc, o planta nu munceste dar traieste, tot la fel si dobitoacele,t raiesc fara nici un gand, nu au nevoie de profesorii, ingineri sau arhitecti, ci stau cu burta la soare apoi se trag la umbra si isi continua siesta pana adorm, si, asta e!Inca nu am mai vazut un Leu hamal, si nici o vulpe clarvazatoare sau pe magar ca-i avocat, si nici pe bou sa zboare'n luna..cred ca pricepeti ce vreau sa spun!!

Nici nu este de mirare, de ce-am ajuns unde suntem, din moment ce nu ne cunoastem originile, nu vom avea cum sa avem un viitor! Atat am avut de spus pentru ziua de azi..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu