vineri, 30 mai 2014

On-line: "ce facusi muica?"

Nu se intampla foarte des sa discut on-line cu vre-o cineva .Dimineata ,cand intru eu, pe site sunt putine persoane, de obicei cele care au un job de birou. Atunci cand totusi se intampla, incerc pe cat posibil sa ma adaptez stilului celelaltei persoane. Nu am un "cliseu" al discutiilor, teme favorite dar nici nu renunt la personalitatea mea de dragul unei discutii amicale. Si cum nu prea am eu exercitiul discutiilor on-line, intr-o zi mi se intampla sa o fac simultan cu doua persoane. Problema e ca subiectele de discutie erau complet diferite, dificil de abordat si trebuia sa intru mereu in "istoricul discutiilor" ca sa nu le pierd sirul. Cu o doamna discutam pe o tema filozofica (despre poezia filozofica iar cu cealalta despre dragoste. Am facut fata disctiilor simultane o vreme pana cand, la un moment dat, din greseala, le-am trimis celor doua persoane mesajele invers.
Ups....M-am luat cu mainile de cap: "ce facusi muica?!"....Cea cu care discutam filozofie a ramas placut surprinsa de cat de profund fusese mesajul meu, cat de "metaforic" argumentat, cat de ancorat in realitate, suptil, ironic si la obiect. Cealalta doamna, cu care discutam despre dragoste, a ramas uimita ca mai sunt barbati care dincolo de carnal isi fac loc si de sentimente , care vad si sufletul femeii nu doar formele, care cred ca de unul singur n-ai cum spera la fericire.....Am rasuflat usurat, imi "trecuse glontul pe la ureche". Iesisem destul de bine din incurcatura. Am mai discutat 2-3 min cu ambele persoane apoi i-am spus celei cu filozofia ca trebuie sa ies de pe site (era o discutie dificila pentru ora aceea). Am trecut pe "invizibil" si am mai continuat o vreme discutia despre dragoste cu cealalta persoana, .... despre cum o latura a fericirii o reprezinta bucuria, o latura a bucuriei o reprezinta dragostea, o latura a iubirii o reprezinta placerea si despre cum placerea o poti abtine in "n" feluri, inclusiv facand dragoste dupa cum iti dicteaza instinctul.......Na' ca v-am aburit si pe voi...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu