sâmbătă, 17 mai 2014

Nu sunt un obiect...

Din clipa in care, mi s-a demonstrat, ca, de fapt, eu nu sunt acela care am crezut ca sunt, viata mea a luat cu totul o alta intorsatura! Sa fiu mult mai explicit, va trebui sa explic ce trebuie inteles din cuvintele;''nu sunt acela care am crezut ca sunt''..pe scurt si la subiect:. Mi sa demonstrat logic si rational, ca: Nu sunt doar un obiect care trebuie sa munceasca iar la urma sa se trensforme in nimic! Nu voi intra in amanunte, cine nu intelege ce-am dorit sa spun, poate intreba, iar eu, ma voi stradui sa raspund,bineinteles in limita posibilitatilor mele ''intelectuale''.

Multa vreme mi-a luat si mie sa ma pot elibera de unele vicii sau  mai bine zis, de unele placeri, de fapt, am fost ajutat sa ma eliberez, eu, doar mi-am dorit sa nu mai fiu un ''sclav'' a tot ceea ce inseamna lumea materiala! Daca ma vei intreba: Cine m-a ajutat, eu iti voi raspunde;  Divinitatea!Creatorul, Unicul Dumnezeu, care cunoaste sfarsitul oricarui lucru inca de la inceputul lui, dar acest fapt nu inseamna ca nu a lasat omului dreptul de a alege,(liberul arbitru). Ca sa pot fi inteles, ma repet. Din clipa, in care, mi s-a demonstrat, ca, de fapt, eu nu sunt acela care am crezut ca sunt mi-am pus toata speranta in Divinitate.Dar si la acest punct este ceva foarte important de adaugat; Chiar daca mai ''calcam stramb'', imi dadeam silinta sa respect Legile Divine.Nu mi-a fost chiar usor sa renunt la unele chestii,dar intr-un final am fost ajutat sa inteleg ca,Altfel,nu se poate ajunge la Adevar!!


-Ce intelegi tu prin adevar? ...sunt intrebat de foarte multe ori. Raspunsul meu vine mult prea direct si spune:
Absolutul, este unicul Adevar! Cum, Creatorul universului este numai Unul, tot la fel si adevarul!! Asa ca, celelalte teorii, sunt povesti de adormit pruncii....eu sunt major...

No, acuma sa creada cine ce o vrea, dar eu tot numai in Prima Carte ma voi increde, si va spun si de ce..deoarece, Ea este Inceputul!Tot in Ea gasesc, Cuprinsul cat si Sfarsitul.. plus de asta, toate celelalte carti (culte) scrise mai pe urma s-au ''nascut'' din Prima, iar acest fapt m-a facut sa caut mult mai adanc in trecutul omenirii, astfel am ajuns si eu putintel mai deschis la minte...chiar daca majoritatea, ma numesc in fel si chip, de la: primitiv pana la extremist, analfabet sau sarit de pe fix, eu rad si imi continui calea....

Biblia mentioneaza cum in timpul a zece generatii (1000 de ani) de la Creatie, omenirea ajunsese corupta in ultimul grad. Divinitatea se hotaraste sa o ia de la capat distrugandu-si creatia printr-un potop. Un singur om, Noe, si familia lui, impreuna cu doi reprezentanti ai fiecarei specii, au supravietuit potopului intr-o arca construita de Noe, de-alungul a 120 de ani, timp in care Noe le spunea tuturor sa-si schimbe modul de viata, ca altfel, Divinitatea va aduce un potop asupra omenirii. Bineinteles ca nu a fost luat in serios si mult mai mult de atat, era ironizat de toata lumea..Continuarea o stie aproape fiecare om de varsta mea..Apele au acoperit intregul pamant, timp de 365 de zile...

''..in momentul in care Noe coboara din Arca dupa retragerea apelor, se uita in sus si vede un curcubeu. Divinitatea ii explica ca acesta reprezinta o intelegere prin care se obliga sa nu mai aduca niciodata un asemenea potop asupra Creatiei. Divinitatea incearca sa restabileasca o comunitate armonioasa cu omenirea, dindu-i sapte legi, cunoscute ca cele sapte legi ale lui Noe"
Din legamantul Divinitatii cu Noe face parte si obligatia lui si a copiilor lui sa respecte cele sapte porunci. Acestea sunt:
1) Sa nu negi existenta lui Dumnezeu
2) Sa nu-l blasfemiezi pe Dumnezeu
3) Sa nu ucizi
4) Sa nu ai relatii incestuoase, adultere, bestiale sau homosexuale
5) Sa nu furi
6) Sa nu mananci un membru smuls dintr-un animal care este inca in viata
7) Sa stabileasca tribunale care sa asigure respectarea celorlalte sase legi.''
Din blogosfera romaneasca va doresc o zi frumoasa!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu