joi, 1 mai 2014

Masca

A fi,ceea ce sunt si ceilalti, inseamna sa nu fi tu insuti. A fi tu insuti, inseamna sa fi exact ceea ce esti, iar daca vei fi exact ceea ce esti, vei realiza ca nu poti iesi in lume asa cum esti, acest fapt te va obliga sa lucrezi mult mai mult la partea educationala a tuturor elementelor care iti strabat inima si creierul, ca altfel, vei fi ca si ceilalti, iar asta inseamna ca nu vei fi Tu! 

-Vati gandit vreodata, cum ar fi, daca toate gandurile voastre ascunse s-ar transforma in filmulete care vor fi postate fara voia ta pe internet.Tot la fel sa se petreaca si cu faptele tale care le faci intre cei patru pereti ai locuintei tale...!?

Nu stiu zau daca vati gandit vreodata la acest lucru, iar daca nu te-ai gandit, ar fi cazul sa incepi sa te gandesti mai in serios la ceea ce faci, ce gandesti, deoarece, Cel care te-a trimis aici, vede totul, aude totul si inregistreaza totul, ca mai pe urma, cand vei fi luat din aceasta lume, sa iti poata arata ceea ce ai facut dealungul vietii pe pamant, iar Tu, nu vei putea obiecta chiar nimic, deoarece imaginea si vocea ta, vorbesc de la sine.


Stiu ca, multi nu vor lua in serios ceea ce am scris sau voi scrie, dar sa nu uitam esentialul. Nu eu spun toate acestea, ci aceia care au murit si apoi s-au reintors la viata, acestia povestesc cum si-au vazut tot filmul vietii, iar acest fapt, ne demonstreaza ca, fiecare clipa este inregistrata.

Singurul lucru care nu-l vom cunoaste niciodata 100% la un om, este Gandul Acestuia! Dar sa nu uitam-cine suntem noi oamenii!? CEL care ne-a creat,cunoaste si gandurile noastre, si in majoritatea cazurilor, ne rasplateste in functie de ganduri si nu de fapte! De unde stiu asta? Simplu...Nu tot omul care iti zambeste in fata iti doreste si binele! Nu tot omul care te ajuta, te ajuta din inima, ci in multe cazuri urmareste un interes, iar un astfel de ajutor, nu este un ajutor ''curat''... Inteleptul-Inteleptilor, regele Solomon fiul regelui David, spunea asa:
"Multe ganduri sunt in inima omului, dar numai hotararea Domnului, ea singura se implineste!"..iar acest lucru este foarte usor de priceput, dar numai si numai de catre un om priceput, deoarece, cel priceput isi pune toata speranta in Creatorul lui, si nu se increde in propriile forte, in schimb nesabuitului nu i se dezlipesc de pe buze cuvintele: Eu am facut..Eu am rezolvat..Eu am descoperit... INTOTDEAUN acelas EU, intr-o continuitate far de cap, pina in clipa cand acest ''eu'' va fi luat din asta lume fara voia lui!La asta nu se gandeste nesabuitul orgolios....!!

Cand vorbesc aici prin scris, vorbesc tuturor celor care vor sa priceapa, nu urmaresc nici cel mai mic interes si nici nu voi judeca vreodata faptele celorlalti, chiar daca unii/unele, imi spun contrariul.Nu sunt cu nimic mai deosebit decat majoritatea, din contra, pot spune ca sunt un om fara prea multa carte, nu sunt inteligent de nici o culoare, am multe defecte, dar printre toate acestea exista si cateva lucruri pozitive, iar unul dintre acestea, este recunoasterea greselilor si recunostinta fata de Divinitate, care imi da putere clipa de clipa sa pot razbate acest labirint al vietii singuratice, prin care sunt trecut. Nimic nu este la intimplare, iar acest''nimic'' m-a facut sa fiu ceea ce sunt! Astfel am reusit sa fiu un eu care nu se mai doreste a fi sclavul placerilor materiale, si singura mea dorinta este, sa fiu un om exact asa cum si-ar dori Creatorul meu sa fiu, ca, nu degeaba mi s-a spus, ca sunt creat dupa chipul si asemanarea lui Dumnezeu!
Acest fapt ma obliga sa fiu exact asa cum imi cere Divinitatea sa fiu, ca altfel, voi fi contra Creatorului Meu, iar acest lucru nu este prea frumos din partea mea,sa intorc rau pentru binele pe care-l primesc clipa de clipa, adica: VIATA!

Daca veti avea ocazia sa participati la o expozitie de Masti, priviti cu mare atentie in trecutul dumneavoastra si al cunostintelor dumneavoastra, dar nu incercati sa va ascundeti in spatele unei alte masti, ci, fiti exact ceea ce sunteti, ca numai astfel, veti reusi sa te cunosti cu adevarat.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu