sâmbătă, 26 aprilie 2014

Pentru ce, toata alergatura?

Mult prea usor si simplu ar fi, ca viata omului sa se sfarseasca odata cu moartea acestuia..asta ar insemna ca tot ceea ce inseamna OM. fie ca-i, bogat-sarac, inteligent sau tembel, orb, schiop,surd, s.a.m.d...intr-un final, vor fi cu totii mancare la viermi sau alte taratoare!! Un lucru foarte usor de priceput, este ca.odata cu moartea s-a incheiat si toata bogatia si toate placerile...Acum se naste o intrebare mai mult decat simpla:
-Pentru ce, toata ''alergatura'', din moment ce, la sfarsit nu te mai alegi nici macar cu un betisor de chibrit?!

La prima vedere, intrebarea pare mai mult decat simpla, dar daca vei sta putin mai atent/a sa te gandesti la viata petrecuta prin timp, apoi sa iti faci o analiza a tot ceea ce ai facut, iar la urma sa tragi o ''linie'', dupa care vei ajunge la un rezultat..
-Cu ce te-ai ales din toata alergatura?!


Pentru a raspunde corect la aceasta intrebare, trebuie sa fim mai mult decat realisti, sa vedem lucrurile exact asa cum sunt,nu sa traim intr-o imagine falsa,numita de majoritate in fel si chip, numai adevar nu!
Sunt un om, nascut din om, care si acesta sa nascut tot dintr-un om...Asa ca, nici un pamantean nu ma poate convinge ca sunt o vietate nascuta datorita unei explozii de lumina sau stramosul meu ar fi fost maimuta.Toate aceste lucruri, sunt foarte usor de priceput...DA, dar numai pentru acela care cauta cu tot dinadinsul sa isi afle originile.

Ani la rand, am trait si eu ca toata lumea:''Spiritul Turmei'' sau mai bine zis:In rand cu lumea, dar cand am ajuns sa trag linia, rezultatul a fost Nesatisfacator! De fapt, sa fiu sincer cu adevarat, intimplarile petrecute in viata mea m-au facut sa ''trag o linie'' si, sa imi pun o simpla intrebare:
-De ce nu am noroc si eu de o familie?

Daca as fi fost singurul, mai ca, m-as fi crezut cel mai tiran barbat, dar spre norocul meu ,uraganul sau tsunamiul este intr-o continua cresterea, asa ca, am si eu cantitatea mea de vina, dar nu sunt singurul vinovat. Din acest punct, am plecat eu, in lungile si nesfarsitele mele cercetari..

Drumul pe care alegi sa mergi, pe acel drum vei fi condus/a!
Mai mult decat adevarate aceste cuvinte...La inceput nu am inteles eu prea bine sensul acestor simple cuvinte, dar cu timpul, mi s-au adeverit cele spuse..Nu pot sa dau o explicatie pe intelesul tuturor, doar pot spune ca, dupa o vreme ma simteam protejat si ajutat in clipele cele mai grele, iar ceea ce pot sa va spun mai mult decat adevarat, am fost trecut prin cateva incercari grele, nu boli sau decese in familie, ci un alt fel de incercari care si acestea iti pot frange inima si sa te aduca in pragul disperarii.Spre norocul meu, chiar de la inceputul drumului mi s-au intiparit in inima si in minte urmatoarele:
''Tot ceea ce se intimpla in viata omului, este numai spre binele lui''. Aceste cuvinte m-au ajutat sa trec peste tot si toate, iar o voce interioara imi soptea clipa de clipa:Creatorul meu, imi doreste numai si numai binele, ca altfel nu m-ar fi creat...Nu prea stiu cum sa explic puterea acestor cuvinte care uneori ma saltau exact ca pe un fulg de nea, apoi ma asezau linistit si impacat cu mine insumi de parca nimic nu s-ar fi intimplat si, in acelasi timp un raspuns imi venea de nicaieri pot spune. Da, pare ceva incredibil si de necrezut, dar eu stiu foarte bine: Ce si Cine sunt, asa ca, in mintea mea nu se putea ''naste'' un astfel de raspuns, deoarece, pe mine nu ma ducea mintea pana acolo, sa stiu ce se petrece dincolo de mine, mai bine zis, sa inteleg ceea ce nu am studiat. Acest fapt m-a intarit intr-o asa masura, ca nimic din tot ceea ce este pamantesc nu ma mai poate invinge in a mea credinta.

2 comentarii:

  1. eu cred ca alerg in viata pentru un trai decent, pentru bunastarea familiei, in momentul de fata. poate mai tarziu dupa cum o vrea Cel de Sus am sa alerg pentru urmasii mei

    RăspundețiȘtergere