marți, 25 martie 2014

Lasa-ma guvern la mare!

Din moment ce am trecut din iarna direct in vara, hai la mare! Pentru ca nimic nu te face sa muncesti cu mai mult spor decat gandul la o vacanta. Si, cum puteau sa lipseasca asociatiile din turism, care nici una nici doua cer Guvernului un 2 mai liber. Sa vina lumea, sa se ocupe hotelurile, sa se miste banii si sa se deschida si sezonul estival! Precizare, 2 mai e vineri...
Pai, cum sa vii la gratarul de 1 mai o zi! ...si sa mergi la serviciu inca o zi, numai ca sa intrerupi din nou saptamana, pentru binemeritatul weekend...ca doar esti ditamai functionarul "intelighent" si cat ai suferit si cat ai cheltuit ca sa ajungi acolo!
Iar cand aceleasi asociatii din turism (transpartinice) anunta ca locurile de cazare se vand precum paine cu TVA-ul redus, nu stim cum va face Guvernul fata presiunii. Asa, ocupat cu organizarea alegerilor europarlamentare... A zis cineva ceva de mici? Ei as!!!... va zic eu... e liber... la mici!
Aceasta postare merge la "Melomani pentru o zi" Detalii vezi aici.



7 comentarii:

  1. Oh, si cand ma gandesc ca eu chiar ascultam muzica aia :D..
    Buna descriere..

    RăspundețiȘtergere
  2. La vremea aceea nu știam nimic despre muzică, nici acum nu pot să spun că știu prea multe. Dar când urechilor mele le place un cântec, el îmi ajunge până la inimă. În fond așa se manifestă muzica, nu?!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super postarea ta!
    O seara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere