joi, 5 decembrie 2013

Paypal, parerea mea!

Ieri dimineata l-am auzit pe George Buhnici, cel cu iLikeIT, daca nu stiati, vorbind despre noile tepe din online, aparute in ultima perioada. OK! Pai...sa zic si eu ceva, ca deh... capatasi un pic de experienta, dar n-am ajuns inca la cele 10000 de ore, pentru a fi un profesionist. Asadar:

1. Timpul acordat rubricutei e prea mic...Aaa...daaa.., asta-i altceva...alta discutie...alta postare...
2. Eu, folosesc contul paypal de vreo 2 ani, fara incidente de plata, pana in prezent. Si eu am fost reticient la inceput...
3. Am cumparat la greu cu palta directa din cont...de la laptop pana la imbracaminte, plus mici donatii lunare. Probleme!!! Pai...cateva ... cu unele firme de curierat care mai intarzie livrarile...cred ca nu-si dau seama, suntem in anul 2013 si in online, totul se confirma prin mail, expedierea/ primirea- coletului...
4.Sunt totusi putine magazine romanesti de unde se poti achizitiona...cred ca sunt 2 motive: unu, reticienta sau mentalitatea invechita a unor banci si functionari bancari( cu referire directa la cardurile care pot fi atasate contului)...si al doilea motiv frica de tepe ale unor administratori de magazine...Pentru astia din urma...va zic eu: e mai greu sa iti iei teapa prin contul paypal, ...da, nu intru in detalii... sa-si puna neuronii la munca si sa se convinga singuri!! Si, cand e sa ti-o iei, frate, ti-o iei indiferent de sistem...
5. Multi bani din conturile paypal merg catre magazinele de afara!!!Daca magazinele din online-ul romanesc nu se repozitioneaza vor pierde multe milioane de euro anul viitor...daca ma gandesc doar la veniturile freelencerilor...cine stie cunoaste!!:)
Acum imi permit si un sfat...pentru noi utilizatori, adresa de mail si parola cu care iti faci contul, nu o mai folosi in alte activitati online, ca sa zic asa! Iar, daca vrei sa-ti atasezi cardul la cont, intreaba la banca un consultant bancar, daca cardul poate fi atasat...sa nu fi nevoit sa mergi de mai multe pa la banci....

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu