vineri, 9 decembrie 2016

Vecinii

Cu ani in urma in colectia- biblioteca pentru toti - a aparut doua volume cu: Povestiri africane. Printre altele la o povestire era un moto: atunci cand iti construiesti o casa, alege intai vecinii. Mi s-a parut cumva prea pretentios . Dar, amintindu-mi de certurile unui VIP, de pe la noi si nu-i dau numele, cu un vecin, am spus: s-ar putea sa aiba dreptate.
Zilele trecute un coleg imi spuse ( locuieste la bloc ), ca vecinul lui situat deasupra il va duce la "nebunie". De ce? Simplu. Acum se poarta " inlocuiri si completari ".
Deci, fiecare schimba ceva, pune ceva, inclusiv faianta. I-a nenorocit baia. Apa curge din cand in cand pe pereti. Omul nu recunoaste nimic. La Asociatie nu se poate interveni - nu poti cere intrarea in apartament. Politia nu are competente (!). Solutia ? Sa-l dea in judecata ( ! ). Dupa ce s-a mai calmat ne-am amuzat de gandirea lui.
Dar parca cineva spunea cam asa; lucrurile mici creaza marele impacte. Oare nu ar fi mai simplu sa gasim solutii rezonabile in orice situatie ?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu